Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Friseksualitet.dk i luften

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

F.eks peter gade i sine shorts jeg kan ikke se den store forskel og vis den er der er den meget lille

Fint billede Michael, vidste godt du er stripper men ikke at du også er sportsfotograf Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:08

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

F.eks peter gade i sine shorts jeg kan ikke se den store forskel og vis den er der er den meget lille

Fint billede Michael, vidste godt du er stripper men ikke at du også er sportsfotograf Smile

De yder stillinger viser jo vis de havde været kortere var det diller der havde hoppet ud ad shorts men vis mænd skal gå så kort som kvinder så den kan hoppe ud skal kvinder jo have endnu kortere grundet den manglende stang og bule.

Men så har kvinder jo også en bule på overkroppen vis de ikke har en stor bluse og en god BH på kan dette hoppe ud dog har de ikke vores stang imellem deres ben ,der gør det lidt svære at styre for os mænd .

Vi mænd og kvinder er heldigvis forskellige en del steder på vores kroppe Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

Uniquelady.dk - Michelle:

Så nu har jeg to blogs :) Livet er  skønt. Kig endelig forbi og læg en kommentar. Nyeste opstød er omkring internationalt badmintonforbunds skørte krav. Friseksualitet.dk

Angående artiklen mangler badminton kvinder i lårkorte mangler en ting , gør det til dårligere badminton kvinder spiller

mænd kan ikke gå i lårkorte af naturlige oversager har en stang og en bule der vil glide ud ved yderstillinger

fordel ved en forskellighed på kvinde badminton at man udnytter vores naturlig forskelligheder

hvad er budskabet ønsket med artiklen rødstrømpe, mangler jo fakta der beviser det giver dårligere kvinde badminton , få badminton spillers udtagelser op i den og gerne lidt grund fakta der forklare ulemper ved lårkorte i badminton spil er der mindre bevægelse frihed mv.

mænd kan jo ikke tage lårkorte på uden de kommer engang imellem til at vises mere end , det er tilladt for børn vil jeg mene især en veludrustet fyr , hvorfor ikke udnytte de kvindelige aspekter og fordele at i ikke har sådanne en mellem bene så i kan gå i noget andet tøj der viser i er kvinder og er stolte af det.

Blev lidt langt for en artiklen, denne artiklen var også uden de vilde udtagelser om det giver dårligere badminton , eneste budskab er hvad jeg kan læse kvinders frihed til selv at vælge tøj , dog hvad så med boksning skal mænd så også overdel på der skjuler deres bryster eller skal vi mænd kræve kvinder smider BH i boksning f.eks.

konklusion i alt alle nye ting der laves om på noget, giver debat , da det er nyt , men der mangles en del fakta må mit hovedbudskab være der mangles i denne artiklen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:59

Hvad er din pointe Mikael? At med mindre det kan påvises at en beklædning gør udøveren dårligere, så skal vi have så lidt tøj på som muligt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03

Boysen:

Hvad er din pointe Mikael? At med mindre det kan påvises at en beklædning gør udøveren dårligere, så skal vi have så lidt tøj på som muligt?

vises med linket forgående side det er lige kort om det er shorts eller lårkorte.

Shorts er lavet bedre til mænd grundet det er som en ekstra par underbukser inden under

diller  vil trække op på en uheldige facon vis mænd tager lårkorte på selvom  det er samme længede kvinder 

Især en veludrustet fyr med diller på 30 cm lårkorte har jo ikke disse underbukser der gør denne bule forskel ikke rykker sig på samme facon i lårkorte

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 17:25

Boysen:

Det jeg vil ud med, er at man jo kun kan udnytte sit fulde talent hvis man føler sig tilpas - og at tvinge folk til at have så lidt tøj på som muligt, når de ikke føler sig tilpas med det er ikke ok.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

Uniquelady.dk - Michelle:

Boysen:

Det jeg vil ud med, er at man jo kun kan udnytte sit fulde talent hvis man føler sig tilpas - og at tvinge folk til at have så lidt tøj på som muligt, når de ikke føler sig tilpas med det er ikke ok.

Det er jo ikke mindre de kræver bare lårkorte i stedet for shorts , kan være de er mindre til passe i lårkort med det står intet om i din artiklen om de andre badminton spiller hvad de siger direkte om de synes det er forkert om det er pga. dårligere badminton de spiller eller andet står der ikke kom med flere fakta i artiklen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:50

Jeg fortryder, jeg bragte det på bane, Michelle! Sorry! Sad

Nok om lårkorte badminton-piger! Ikk', Mikael? Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 17:52

Jeg fortryder, jeg bragte det på bane, Michelle! Sorry! Sad

Nok om lårkorte badminton-piger! Ikk', Mikael? Wink

Det er helt okay - Jeg er egentlig glad for debat - specielt om blog indlæg - men når debatten går i ring, så bliver det hele lidt crazy. Jeg kan se du også synes det :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:52

Fakta er total ligegyldig i denne sag. For det vil altid være individuelt hvornår man føler sig tilpas, og stod det til mig, måtte de spille i lange bukser.

Dette er et tydeligt tegn på enten en "maj kat" eller et forbund, der har spillet sig selv fallit. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)