Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Mit firmas hjemmeside (www.LuksusTøj.dk) skal laves om.

Jeg er dog ikke helt klar over hvad dette indebærer. Jeg skal lave lavet en ny måde hvorpå man kan vælge I søgemenuen i venstre side. Det er en tøjbutik. Man skal kunne fx kunne trykke på Mand hvorefter man kan se alt til mænd eller man kan trykke på jeans også ser man kun jeans til mænd, OG herefter skal man kunne vælge et mærke så kun det mærke kommer frem. Dette ønsker jeg at man skulle gøre i den rækkefølge man selv vælger.

Udover det skal jeg have lavet et program eller noget hvor den automatisk kan ændre min lager fil (.csv) så den passer til hjemmesiden. Lager filen er ikke formateret rigtigt så dandomains import/eksport modul kan ikke finde ud af det. Dette skal være hurtigt og simpelt da det skal gøres for hvert tøjmærke vi har. Ca 40 mærker. Hver dag.

Er der nogle som kan hjælpe med dette eller kender en som kan? Jeg vil have det lavet hurtigst muligt da disse to ting umiddelbart er det sidste vi mangler for at komme i luften med dette projekt.

Mvh.
Michael Ørtoft
www.LuksusTøj.dk
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg kan hjælpe dig og kan lave dette for 995 kr., skriv en PM til mig og jeg kan klare det til i aften.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)