Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God eller dårlig ide ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på amino.

Hvis du fandt et produkt som ikke fandtes.( ...mulige producenter, B&O, Sony og i den gruppe.)

Hvis det produkt ville løse et problem. ( dog pt. kun for mig selv )

Hvis du selv kan se markedet er der.

Hvis du har erkendt at projektet nok er for stort for dig selv. Både økonomisk & viden.

Hvis du gerne vil have be/afkræftet om ideen holder vand.

Hvis du ville give iden til en anden person, bare for at se om det virkligt også var en god indtjenings mulighed.

Hvem ville du vælge ?.

Hilsen toppertorn.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:27
En man kan stole på, og måske stadig være med på ideen, men mere som investor, selv om man ikke kan smide 1 mill. :)

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 7. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:04

ja, hvor finder man så sådan en´?

Havde nu håbet på et konkret navn ?.

Mon en som Martin Thorborg ville gi sin "dom" ?

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:06
Hvis du har en god ven eller et familiemedlem der har lyst til at prøve det af.

Ellers synes jeg at du skulle gå på nettet og finde så meget af den viden du mangler for at kunne fører ideen ud selv, også tænke på det med pengene senere. Da det kan være ideen ikke holder vand eller ligne.

Du kan jo altid spørge til råds herinde hvis der er noget du ikke kan finde ud af eller bare har nogle spørgsmål mht. din idé.

Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:43
Hej Toppertorn.

Hvorfor ikke henvende dig til B&O?

De er sgu da rimelig seriøse.

Du får dem bare til at underskrive en hemmeligholdelses aftale, så de ikke stikker af med din ide.

Hvis du henvender dig til advokatfirmaet Henrik Christensen & Partners i Aalborg, kan du vist nok få en gratis time med rådgivning.

Håber du får succes med din ide.

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:05
Hej og tillykke med din idé

Jeg hæfter mig ved at du siger at den indtil videre kun løser et behov for dig selv, men at du kan se et marked... Måske er jeg en ordkløver, men måske er dit problem at du sidder alene og forsøger at gætte dig frem. Måske kan du nå et langt skridt videre, ved at drøfte det behov du mener at løse (ikke selve ideen) med andre. Det giver mere viden og du får samtidig en god fornemmelse af din idé.

Eksempel: ideen løser et probleme med at spille Mp3 på din kummefryser. Ved at tale med venner og bekendte om hvordan de selv bruger Mp3 og kummefrysere og om det er et problem at de ikke taler sammen, så er du faktisk igang med den brugerundersøgelse som er en integreret idé af f.eks B&O''s designproces.

/Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)