Tak Amaris.
Er faktisk kun en fattig studerende, som har brugt mange år på at få en opsparing lidt over 100.000kr. Derfor er jeg næsten villig til at satse alle de penge bare i domænet, da jeg ved, at det er noget som mange folk søger på til hver dag. Event og community er da to rigtige gode SEO opgradringer, hvis man kan sige det sådan. Jeg ved, at der absolut ikke er noget som helst som kan hamle op med f.eks. Facebook. Men Mark Zuckerberg er min inspiration. Han har samlet folk i sin hule hånd. Men han har samlet dem allesammen på et community site, som rigtig mange benytter. Min ide er bare et niche product, men ser muligheder i det, Derfor er jeg villig til at satse mange penge.
Vil gerne lave noget stort med min ide. Mange iværksættere tør ikke tage springet. Du bliver aldrig rig og får succes, hvis du ikke satser noget. Sats og din lykke skal nok komme:D
Vil gerne høre fra en, som synes om det jeg skriver, og er villig til at satse penge. Har en rigtig god ide, men må også være oprigtig. Skal bruge en, som i hvert fald har en egen kapitel på omkring 100.000kr.