Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil købe dette domæne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en rigtig rigtig god ide. Men mit domæne er tagetAngry øv øv. Dette er domænet: http://eventcommunity.com/ Meget mærkeligt site. Man kan ikke en gang skrive til dem for at komme med en pris for domænet. Hvad gør man så? Vil rigtig gerne have det domæne. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 04:41

Skal siges, at jeg gerne vil betale en del for domænet, da jeg sidder med en god ide ( i hvert fald efter min egen mening Smile ), men hvad gør man, når man ikke kan finde en adresse til at skrive til dem?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 04:44

Jeg kan selvfølgelig finde andre domæner, ved at lave en brainstorm hvor event indgår i, men ser disse to ord som gode søgeplaceringer på google. Event er et godt søgeord og community ligeledes. Det er virkelig belastende, når folk eller firmaer bare tager et godt domæne med en god SEO placering, og de ikke udnytter det.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 04:47

Det er også taget på Eventcommunity.eu som hostbasket. Hvorfor kalder de det så ikke bare for hostbasketSurprise Vil sige, at jeg skal købe to domæner ud, men svært, når man ikke kan skrive til dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:16

Registranten af domænet er i følge http://whois.domaintools.com:

Rishad Mehta
231 Forest Street
Babson, MA
02457
US

Mener at der findes folk der tilbyder en service i form af at kontakte og forhandle med den anden part om domænet for en, men du må ikke lige hænge mig op på det, har aldrig haft brug for den slags.

Og uanset, så er det måske ikke en dårlig idé at tænke lidt over alternative domæner, selvom det er surt at man ikke lige kan få det man helst ville have haft. Der er jo ingen garanti for at manden vil af med det.

Held og lykke med projektet og domænejagten.

De bedste hilsener

Amaris

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 06:36

Tak Amaris.

Er faktisk kun en fattig studerende, som har brugt mange år på at få en opsparing lidt over 100.000kr. Derfor er jeg næsten villig til at satse alle de penge bare i domænet, da jeg ved, at det er noget som mange folk søger på til hver dag. Event og community er da to rigtige gode SEO opgradringer, hvis man kan sige det sådan. Jeg ved, at der absolut ikke er noget som helst som kan hamle op med f.eks. Facebook. Men Mark Zuckerberg er min inspiration. Han har samlet folk i sin hule hånd. Men han har samlet dem allesammen på et community site, som rigtig mange benytter. Min ide er bare et niche product, men ser muligheder i det, Derfor er jeg villig til at satse mange penge.

Vil gerne lave noget stort med min ide. Mange iværksættere tør ikke tage springet. Du bliver aldrig rig og får succes, hvis du ikke satser noget. Sats og din lykke skal nok komme:D

Vil gerne høre fra en, som synes om det jeg skriver, og er villig til at satse penge. Har en rigtig god ide, men må også være oprigtig. Skal bruge en, som i hvert fald har en egen kapitel på omkring 100.000kr.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 06:56

Come on folkens. Har en rigtig god ide og deler 90/10 hehe, nej bare gas. Den der vil gå ind i dette med mig er lige. 50/50. Har i lang tid gået med rigtig mange ide'er, men har ikke fået dem ført ud i livet. Som iværksætter skal du tage chancen. Enten får du jackpot, og tjener kassen. Måske får du et firma, som du kan leve på en anstændig måde af, eller så går det nedenom og hjem. Min ide bygger på det sidste for at være ærlig.

På nuværende tidspunkt kan jeg ikke føre min ide ud i livet, det kræver midler jeg ikke har. Har dog tænkt på dette. Vil gå til den kommune jeg lever i, og ansøge om lov til at få 1 minut i goaften danmark. Der er så mange sjove mennesker, der får lidt tid, så hvorfor ikke forsøge.

Men foruden dette vil jeg kontakte kommunen. De kan også få noget ud af det. Men skriv til mig.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 07:12

Hej Thomas,

Jeg har desværre hverken tiden eller evnerne til at gå ind i så stort et projekt.

Men ang. domænet, så er det så vidt jeg kan se www.registrationtek.com der ligger inde med domænet, og det gør de for firmaet BuyDomains. Så vidt jeg kan se er det til salg, ud fra at det ligger på en nameserver der hedder this-domain-for-sale.com.

Citat fra buydomains.com:

Is the name you prefer already taken?

It may still be available. Make an offer on the domain name you want and let
our agents negotiate annonymously on your behalf.
Call Us: 866-846-5098 (Toll Free)  |  +1 339-222-5120 (Outside the US)

Så måske var det en mulighed at kontakte dem, og give et bud på domænet, og se om de er til at handle med?

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:27

Bare lige for at vende tilbage til trådstarters oprindelige spørgsmål; du kan jo også overveje et andet domæne. Tro ikke at der udelukkende findes 1 domæne der egner sig til projektet.

Jeg ved godt at det er nemt at stirre sig blind på et domæne og tænke at det er det eneste ene, men internet-historien viser klart, at man sagtens kan bruge domæner, der ikke nødvendigvis indikerer hvad man laver. Amino.dk er udemærket eksempel.

/JG

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)