Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring af rengørings firma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan mener amino at man bedst markedsfører sit rengørings firma i københavn/nordsjælland?

Priser niveau mellem 0-25000 kr.

Hvis der har været en tråd omkring emnet jeg ikke lige har set, så ville et link være fint :-)

på forhånd tak

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 00:03

Det første jeg tænker, når jeg ser dit indlæg er målgruppe.

Du skal have fokus på din målgruppe, hvis det f.eks. er skoler som du satser på, så gå ud til skolerne og giv dem et tilbud, lav opsøgende salg f.eks. Du bør definere hvemn din målgruppe er, og hvordan du bedst får dit budskab ud til dem.

Det er lidt svært at komme med et bedre svar, da man ikke ved mere om din virksomhed.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:16

Tak for svaret.

De kunder vi har nu og ønsker flere af i fremtiden er hovedsagligt små kontorer, private og hos ældre mennesker/boliger.

Men kan det betale sig at reklamere i aviser, fagblade osv?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 07:39

Som Michael skrvier ovenfor, så er man nød til at have en hjemmeside, hvor kunderne kan finde mere information osv.

Det bør være muligt for dig, at få at vide fra aviserne hvem deres kunder er. Hvis det f.eks. er ældre som læser søndagsavisen, så kunne du evt. reklamere der.

Du kan selfølgeligt også reklamere i fagblade, men jeg går ud fra, at din virksomhed ikke er så stor endnu, og derfor ville du være interesseret i, at få fat i virksomheder i dit nær område. Derfor ville det være oplagt for dig, at lave noget marketingsmateriale som du kan sende til virksomheder i dit nærområde, som du kan følge op på, ved at kontakte dem og lave noget salgsarbejde på den måde. Du kunne evt. udsende et tilbud til disse virksomheder, ældre personer osv.

Jeg mener, at du ville få mere ud af dit markedsføring budget på denne måde, da jeg kunne forestille mig, at 25.000 kr. ikke rækker til de mange annonceringer i div. aviser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47

Hvis du selv er lidt kreativ - så kan du faktisk selv lave en hjemmeside på MaxiWeb, for 65 kr. inkl moms og så får du dit eget dk-domæne :)

Så kan du evt følge nogle af alle Amino'ernes SEO råd, og så er du rimeligt godt igang.

Derudover kan du være fræk nok til at banke på, hos de virksomheder du gerne vil have som kunder, og spørge om du ikke må give dem et tilbud på deres rengøring :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:00

Husk du kan også søgeord optimere på by navn og Nordsjælland billige hjemme rengøring og andre ord kombineret som folk tit søger på og folk søger det på google

Man kommer langt med en hjemmesiden , vis man laver den rigtig tekst på siden og får nogle links til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)