Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge dit produkt på DealCity.dk?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er ved at lægge sidste hånd på DealCity.dk som kort og godt er en groupon klon (ja endnu en :-)) Vi vil være de største og bedste i Jylland og vores foukus er på Aalborg til at starte med.

Men vi kan se, at der vil komme perioder, hvor vi mangler produkter. Derfor søger vi nogle webshops eller andet der nu kunne være interessant at tilbyde vores kunder.

Princippet er, at der skal være min. 50% rabat på prisen så hvis du ligger inde med et restparti eller vil have flere kunder i butikken så vil vi meget gerne hører fra dig. Vores målgruppe er kvinder i aldersgruppen 20-60 år.

Vi tager et beløb for hvert værdibevis der bliver solgt, men alt markedsføring, som er via
Facebook og google, er på vores regning :-) så det værste der kan ske er at i bliver profileret gratis.

Lyder det som noget der kunne være interessant at prøve, så kontakt os hurtigst muligt enten på mail bo@dealcity.dk eller tlf. nr. 50322401

PS: er du fra Aalborg og har en butik eller tilbyder en service der kunne ramme vores målgruppe vil vi meget gerne komme forbi :-)

Mvh

Bo Thomsen
DealCity.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 21:06
Vi har fået en del tilbagemeldninger, men har stadigvæk plads til flere :-) så hvis du har en vare eller service du kunne tænke dig vi solgte på DealCity.dk så ta' fat i os.

Mvh
Bo Thomsen
DealCity.dk
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:30

Der står ik på jeres side, hvor meget det evt koster... Der står bare, at I tager et beløb...

Vi kunne evt godt være interesseret i, at sælge enten smykker eller solbriller på jeres side. Men dte afhænger meget af salgsgebyret, som I tager for dette...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 22:08
Det ville helt sikkert være produkter der rammer vores målgruppe. De første 30 annoncører får 90% af dealens pris som start tilbud.

Mvh
Bo Thomsen
DealCity.dk
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:39

Hej Bo

Jeg har sendt dig en mail.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:32

Hejsa

Jeg er flyttet til Kina og jeg vil meget gerne i gang med at sælge hair extensions igen. Har allerede fabrikkerne på hånden :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:17

Jeg har smidt dig en PM.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:28
Er der nogen som har hørt fra Bo?