Jeg har netop lanceret mit firmas nye website
www.maintainweb.dk
Jeg ville derfor sætte stor pris på hvis i vil tage jer den
fornødne tid til at gennemgå det. Al ris ros og konstruktiv kritik er meget
velkommen så vi kan få skabt et yderst brugervenlig website.
De bedste hilsener Troels Agergaard/ Maintain Web
Synes absolut at designet virker tiltalende - og ikke mindst rart at kigge på. Det er meget behageligt for øjnene. Det er nemt og overskueligt :D
Brugervenligheden er i top, og man kan se at det er en virksomhed som kan sit fag. Navigationen er nem at finde rundt i, og teksten er letlæselig med en god skrifttype. Det er meget stilrent og pænt.
Tak for din flotte feedback, det er er utrolig dejligt efter mange timers arbejde.
Du er ikke den første der kommenterer på vores baggrund, og som skrevet tidligere har vi selv været lidt i tvivl omkring hvorvidt den skulle bruges eller ej. ;)
Jeg kan rigtig godt lide din side, jeg synes din side er stilren, den er nem og enkel at gå til og det er jo vigtigt at der ikke er forvirring når man kommer ind på en side som din. De rettelser du har fået fra folk, er jeg enige i men jeg synes du skal blive ved med dit flotte arbejde.
Tak for din flotte feedback, det er er utrolig dejligt efter mange timers arbejde.
Du er ikke den første der kommenterer på vores baggrund, og som skrevet tidligere har vi selv været lidt i tvivl omkring hvorvidt den skulle bruges eller ej. ;)
Tak for din tid.
Det var skam så lidt. Det er jo det, vi Aminoer er her for. For at give tid og hjælpe andre :D Held og lykke med siden :D
En Længere og en mere sigende titlen det giver flere kliks fra google af og husk udnyt google viser op til 67 tegn , jeg mener denne her titlen <title>Maintain Web</title>
Tak for din gode observation, vi er dog klar over at hvilken betydning side titler har i forbindelse med SEO og der arbejdes i øjeblikket på netop sidetitlerne.
- Jeg synes dine ellers flotte grantræer tager alt for meget opmærksomhed. Det skal efter min mening være langt mere neutralt
- Man skal kunne trykke på "Søgemaskineoptimering" og "Ny hjemmeside" - sådan at man ikke skal ned at finde "Læs mere" knappen. De kan godt begge være der, men som minimum at titlen linker videre til artiklen, det virker mest logisk.