Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide til nye iværksætter

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello kære Amino's :o)

Jeg mindes, at der for et års tid siden blev oprettet en form af en guide, for nye iværksættere, hvor du bliver fulgt lige fra start, med hjælp til al hvad du skal huske på, når du sidder med din storslået idé, så den kan blive fulgt til dørs.

Jeg har søgt, men har intet kunne finde, så vil bare sikre mig, så med lidt hjælp herfra, så håber jeg at jeg kan finde frem til det, eller noget der bare minder om lidt hjælp.

Jeg er personligt selv igang med at søge al information, som jeg skal bruge for at starte op her til næste år med salg af modetøj.
Jeg benytter hermed specielt kilder som SKAT.dk og AMINO.dk, men kunne en mere simpelt guide være til, som fortæller punkt for punkt, så ville det jo være en lettelse, pga. jeg synes, at jeg finder nyt hele tiden, og noget som egentligt også har slået mig lidt ud af kurs, fordi det virker til at der sker nyt hele tiden, som i sidste ende kan give bøder, hvis du ikke følger dem.

Jeg har fået af vide, at jeg bare skal springe ud i det, og så kommer det hele hen af vejen, men så simpelt vil jeg nu ikke tro at det er, eller er det?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:59
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 21:02

Hej Casper,

Tak for dit hurtige svar.

Der er noget med de 100SVAR, tror det var en led til det jeg har set noget om engang :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:08

Hejsa..

Jeg har lige startet mit nye rengøringsfirma, og derfor har jeg lige taget en Iværksætteruddannlese/kursus. Det tog 4 uger, og det var så god en hjælp..

Der kommer nye folk hver dag og fortæller,og giver imput til hver enkelt på holdet. Der var alt fra reklame, skat, fagforening, revisor osv. Man fik virkelig atl det info man skulle bruge

Hilsen Heidi

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:25

Jeg er glad for at kunne hjælpe. Ellers kan du deltage i et SKAT-iværksættermøde - se mere her:

http://webtv.skat.dk/sb2/v656

Der kan du også stille konkrete spørgsmål m.m.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andi

Har du set denne:

http://www.amino.dk/forums/t/122087.aspx?#817537

Ellers vil jeg anbefale at tage et kig på events, der er ofte nogle ret spændende møder rundt omkring i landet. F.eks. har Københavns Erhvervscenter et møde 10. maj.

Og brug Amino's eksperter, her er flere der har erfaringer fra tøjbranchen.

Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Lige nøjagtigt sådan noget jeg leder efter!
- Du er en helt :o) Nu har jeg det meste samlet i én pakke, så jeg kan fordybe mig mere i viden, end at jeg skal søge alverdens steder efter spørgsmål og regler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:25

Hej allesammen.

I stedet for at starte en ny tråd, finder jeg denne passende til mit spørgsmål.

Jeg er en ung fyr, som går med nogle ret potentielle idéer:

Er der nogen mulighed for, at man kan ringes/mødes med nogle (sidstnævnte bør have min geografiske placering - Midtjylland - i mente) der kan hjælpe en med gratis rådgivning i forhold til opstart og almene revisor-spørgsmål? :-)

Kontakt mig gerne gennem PM.

Vh,

Tobias Elkjær.

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)