Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk Arbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Grafisk aminoer.

Jeg søger endnu engang tilbud på noget grafisk arbejde, på nuværende tidspunkt er det 3 ting, men lidt længere henne i forløbet alt, kunne det måske blive til mindre løbene opgaver.

Logo:

Vi skal have opdatere et logo, der kan udleveres nuværende logo, samt tanker og strø ideer til hvordan eller hvad der kan forbedres. Dog er det stadig meget frit og op til grafikeren hvad og hvordan det skal laves. (Ikke ren tekst)

Step bokse:

Vi skal have lavet stepbokse, som man kender dem fra andre sider, en 1-2-3-4 hurtig guide som viser hvordan og hvorlidt der skal til for at komme igang. Vi levere tekst samt ideer til udformning osv, via indscannet papir med håndtegning.

Baggrund / webelementer:

Vi skal have opfrisket vores webside, og mangler hertil en ny baggrund, lidt knapper, og forskellige andre små grafiske dele. Vi har en ide om farver, men der er stadig en hvis frihed for grafikkeren til at udtrykke egen kreativitet :)

Alle filer skal leveres i Vector samt gerne i png format i de korrekte formater(vi kender størrelserne).

Vi er godt klar over at det altid er svært at give et tilbud baseret på så løs en forklaring, men dog har det lykkedes at finde en grafiker amino hver eneste gang på denne måde, uden at gå til freelancer sektionen osv. Om du er elev, selvlært, ikke lært eller top grafikker så giv gerne et tilbud via PM, så vælger vi en når vi finder den rette person samt pris.

/Kenney

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Jeg kan anbefale PrinfoHolbæk - de har et par ret dygtige grafikere.. Du må lige sige til hvis du vil se nogle af deres webreferancer..

Du kan evt hivefat i Ib, på 59 45 90 30.

Du er velkommen til at sige, at jeg har henvist dig - det er nemlig en af mine største kunder :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:42

Så skulle der ligge en lille pm.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)