Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiehuen.dk er nu online!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lassevesterskov:
Gå ind i jeres kontrol panel - under "Udseende" i venstre side, kan du vælge den der hedder "Header". Der kan du enten vælge et andet topbanner, som allerede er lavet, eller uploade dit eget. Hvis du vælger at lave dit eget anbefales det at bruge størrelse: 940*198 pixels. Tryk på "Vælg Fil" - find filen på din computer og tryk upload. Så nemt kan det gøres.

Tak for hjælpen.

Men igen - det er ikke problemet, at jeg ikke kan finde ud af at tilføje mit eget topbanner.

Det jeg skal have hjælp til er, at jeg skal have en photoshop-guru til at LAVE topbanneret for mig, så jeg kan smide det online. :) 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:13

Studiehuen.dk:
Det jeg skal have hjælp til er, at jeg skal have en photoshop-guru til at LAVE topbanneret for mig, så jeg kan smide det online.

Argh... Så har jeg da lige misforstået det fuldstændigt, det beklager jeg. Du er velkommen til at smide mig en mail på lasse@blueblog.dk med dine tanker og ideer til hvordan det skal se ud, så vil jeg gerne komme med et udkast, hvis det kan have interesse. 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 06:48

For det første er der mange der er trætte af prisen på en hue.. For det andet, var jeg selv ude for fejllevering.. Og for det tredje, kommer huerne ikke til tiden, ellers er der fejl på. Jeg har længe tænkt at jeg skulle starte mit eget med studenterhuer, der for det første var LIDT billigere, og i en bedre kvalitet. Jeg er bosat i Kina og har dagligt kontakt til div. fabrikker, da jeg sidder som sourcer for min svigerfar herude.

Det skal ikke tage mig lang tid om, at finde en fabrik der hellere end gerne vil lave disse huer. Var det evt noget med at sælge en ny hue (måske lidt mere moderne??) på Studiehuen.dk??

Tror allerede jeg har ideen til brandet :)

.... Ellers skulderklap til jer for hjemmesiden. Det er sgu iorden, at ordene kommer ud fra studerende selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:06

Udnyt wordpress kan lave sigende url om hver emme end bare tal som dine

vælg tekst farve lidt mørkere er især at læse når man sider ude i solen og tekstfarven er ikke hel mørk til lys baggrund.

Om jer siden kunne jeg ikke finde

jeg synes der mangler billeder på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)