Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler tilbydes til favorable priser!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer. Denne tråd er oprettet i håb om, at kunne dele mine interesser og kompetencer med jer. Jeg elsker alt hvad der har med erhverv, markedsføring og tekstskrivning at gøre. Derfor håber jeg at i vil tage godt imod mit tilbud, og ser frem til et fremtidigt samarbejde.

Hvad tilbyder jeg?

Jeg tilbyder SEO-artikler, hvor du selv bestemmer 1-3 keywords*. Såfremt du ønsker en almindelig artikel, om et emne, er dette naturligvis ingen hindring. Jeg fokuserer på at levere artikler af en høj kvalitet, hvilket betyder at jeg garanterer for indholdets kvalitet – ingen handel er afsluttet før du er tilfreds.

Artiklerne bliver skrevet med læseren i fokus ud fra artikelskrivningsmetoder og virkemidler. Naturligvis på en sådan måde, at artiklerne i lige så høj grad henvender sig til søgemaskinerne, hvorved det optimale udbytte af artiklerne opnås. Dette gøres i særdeleshed ved at integrere keywords naturligt i artiklen på intelligente positioner, hvor søgemaskinerne vægter keywords højere, og samtidig giver en bedre læsevenlighed for læseren.

*Der er også mulighed for, at jeg finder 1-3 keywords for dig ved hjælp af Keyword Tool External, såfremt du ønsker det.

Hvad er mine kompetencer?

Uddannelsesbaggrund: Mit nuværende studie er Almen Erhvervsøkonomi. Uddannelsen har meget fokus på relevante fagområder som jeg kan bruge i min artikelskrivning - blandt andet brugeradfærd, marketing og virkemidler.

Jeg har ligeledes en HHX-uddannelse med retningslinjen marketing; Dansk (A), Engelsk (A), Afsætning (A), Virksomhedsøkonomi (A) (samlet retningslinjegennemsnit; 9,9, ny skala)

Erhvervsbaggrund: Sideløbende med mine studier har jeg været ansat i XL-Byg i 3 år, arbejdet som bartender og ansvarshavende på en natklub i 1 år, og arbejdet som skiinstruktør i Saalbach, Østrig i 5 måneder.

Denne kombination gør at jeg igennem min uddannelsesbaggrund besidder nogle kompetencer, der sørger for at fremstille målrettede artikler på et højt fagligt niveau, hvor min brede erhvervserfaring indenfor service givet mig en stor force indenfor kommunikation og service til mange forskellige segmenter.

Hvad koster artiklerne?

Artikel på 325-350 ord: 100 kr.

Artikel på 500-550 ord: 150 kr.

Ønskes en anden længde end de to eksempler, så er der naturligvis også mulighed for dette.

Som en ekstra service tilbyder jeg ligeledes at lave en meta description– uden merpris, hvis dette ønskes.

Hvor hurtigt kan jeg levere?

Jeg efterstræber at levere så hurtigt som muligt, men leveringstiden afhænger selvfølgelig af mængden af artikler. Ved bestilling af enkelte artikler vil jeg typisk kunne yde en ekspresservice fra dag til dag – uden omkostninger.

Henvisninger til artikler skrevet af mig:

Dette er et udvalg af enkelte SEO-artikler samt almindelige artikler som jeg har skrevet. Disse bør give dig et indtryk af min skrivestil samt, hvilken kvalitet jeg leverer artikler i.

Bukkejagt: En solrig sommeraften

Download musik fra YouTube og bliv din egen DJ

Anmeldelse af Samsung e2330 slide mobiltelefon

Bestå jagtprøven uden problemer

Mine kontaktinformationer:

Jeg håber dette har vakt din interesse, og håber selvfølgelig på at høre fra dig. Jeg kan kontaktes over PB herinde eller via min E-mail.

Med venlig hilsen Stephan Anhøj

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:18

Hej Stephan

Hvis du har 10 eller 12 i skriftlig dansk fra HHX, kna du søge ind som skribent i mit team.
Send en mail for yderligere oplysninger - kjer@kjers.com.

mvh Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17

jeg kunne da godt bruge noget løbende hjælpe til min hjemmeside og en til at publicere nye artikler evt, jeg skriver bare , du retter bare stavefejl og formulerings fejl , da jeg er ordblind .

jeg ved ikke hvor mange  artikler 1000 . der skal laves over de næste mange mange år

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:25

Er prisen, med eller uden moms ?

Lyder fornuftigt

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Jeg har allerede fået de første to opgaver, og er gået i gang med at skrive. Det er selvfølgelig perfekt, og jeg vil løbende poste eksempler på flere artikler, der er skrevet af mig. 

Jeg håber selvfølgelig på, at der er flere som mangler en skribent, og ser frem til din henvendelse Smile

Mvh.

Stephan Anhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Hans - Jeg har skrevet en E-mail til dig, og ser frem til at høre fra dig. 

Mikael - Jeg skriver en PB til dig. Så kan vi snakke lidt sammen om det.

Mikkel - Jeg er endnu ikke momsregistreret

Mvh.

Stephan Anhøj Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)