Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår I mit produkt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Må indrømme at jeg lige skulle tænke et par gange, før jeg vidste hvad siden drejede sig om.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:17

Med en smule kendskab til engelsk og et besøg på siden er idéen og konceptet ret åbenlyst... Men skulle det være aktuelt for fx mig, skulle prisniveauet sænkes gevaldigt, da leverandører som oftest angiver en tidsperiode (10-16), hvor varerne bliver leveret, og med jeres priser bliver det hurtigt meget dyrt.

God søndag

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Hej Kristoffer,

Sjovt koncept, skulle også lige tænke en ekstragang.

Men jeg ville klart anbefale at lave en side "om os" hvor I beskriver det lidt mere grundigt.

Held og lykke med det :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:12

Hej,

Jeg synes i udgangspunkt nu sagtens jeg forstår hvad det går ud på, men der mangler noget mere tekst / information om hvad det indebære, måske noget mere om hvorfor jeg har brug for en sådan service, måske et regneeksempel på tabt arbejdsfortjeneste ved at blive hjemme?

Hvem er I/dig? Billeder af jer, fra kundebesøg.. Jeg savner siden virker mere tillidsvækkende, at I fortæller om jer selv, og hvorfor vi kan stole på jeres virksomhed og at man kan stole på den I sender ud til at passe på huset, der ligger meget tillid i dette produkt.

Jeg håber du kan bruge det til noget :)

/Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

Hej alle svarere

Jeg siger rigtig mange tak for alle de gode kommentarer.

Og Michael, når jeg får en sushi-kok i stald, så kommer de og laver mad til dig (on the house).

Venligst, Kristoffer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 09:27

Hej Kristoffer

Allerførst, så synes jeg at budskabet med hjemmesiden er meget tydeligt. Jeg forstod ihvertfald godt, hvad din virksomhed handler om ved at se på forsiden :o)

Jeg har lige et par input:

Videoen på forsiden ... lad den være dansk. Lav fx selv en video, hvor man kan se dig og høre dig selv fortælle om virksomheden. Det virker ikke så professionelt at have en engelsk video - med mindre det var en international virksomhed, du havde.

Husk at skrive om priserne er ekskl. eller inkl. moms. Da I henvender jer til private personer, så bør priserne være inkl. moms. Det kan også være, at de er det nu - men det fremgår ikke.

Regnestykket med at en person med 40.000 kr. i løn ville miste 1.300 kr. netto ved at skulle tage fri fra arbejde kontra at skulle betale jer 1.000 kr. Der skal lidt mere end 300 kr. til for at det virker attraktivt nok ... udover at det nok er de færreste, som tjener 40.000 kr. om måneden.

Hvis I har et CVR-nr., så skal I lige huske at det altid skal fremgå af jeres hjemmeside. Se Erhvervs- og Selskabsstyrelsen http://www.eogs.dk/sw25344.asp

Da dét at have en fremmed person siddende alene i ens eget hjem er noget af en tillidssag, så synes jeg at I skal have jeres firmaadresse og billeder af jer selv på hjemmesiden. Jeg ville personligt aldrig henvende mig til et firma som skulle passe mit hjem, hvis der intet stod på hjemmesiden om, hvor virksomheden holdt til. Det virker så'en lidt under-cover ;o)

Bortset fra det, så synes jeg idéen er god, men som andre skriver, så er markedet måske begrænset. Men pøj-pøj med idéen ... det er en nytænkende idé, og det er rigtig god iværksætteri :o)

Susan :o)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:06

Hej Kristoffer,

Jeg forstod konceptet fint med det samme - lige som de andre synes jeg dog priserne er voldsomme. Hvis jeg læser det korrekt koster det også 200 kr. at få afhentet nøglen af Jer (og hvad så med at aflevere den igen?), og som de andre siger, så skal man vel reelt aldrig bruge en halv time til noget som helst, fordi Stofa-manden aldrig er så præcis.

Derudover: I bruger een enkelt linie på forsiden til at sælge konceptet til mig - omkring at vente på at håndværkeren er igang - og det er fint nok - den gav mig faktisk en "Ja - det er da egentligt også virkelig irriterende"-følelse, og meget bedre kan det vist ikke blive. Problemet er bare at jeg meget hurtigt kommer ned på jorden igen, når jeg fortsætter rundt på siden. 

Priserne er (som nævnt) dyre.

Og så har jeg tilladt mig at kigge lidt på betingelserne:

- 2. Kundetrykhed: Erklæring om ret og ansvar. Det lader her til at hvis der sker noget - så er det en sag mellem mig og sitteren - og altså på ingen måde Jer. Det giver mig igen en følelse af at I for enhver pris fraskriver Jer ansvar, og desuden ikke vil tage ansvar for de house-sittere som I beder kunderne have ekstrem tillid til.

- 4. Betaling: I skal have pengene på Jeres konto inden arbejdet kan starte, så muligheden for at få alle de panik-kunder der har brug for Jeres service fordi noget der sket, som gør at de har et problem de ikke kan planlægge sig ud af, er dermed væk. Hvorfor kan man ikke betale kontant til House-sitteren... det kommer til at virke som om at I måske heller ikke stoler helt på Jeres house-sittere (i hvert fald ikke nok til at lade dem håndtere kontanterne) - og hvis I ikke gør det - hvorfor skal kunden så? Derudover så er det nu skal sende kvitteringen til house-sitteren for at give dem besked på at der er en aftale. Hvorfor tager I jer ikke af alt kontakten. Det kan godt være problematisk at gøre tingene så besværlige for kunderne. Jeres service søger vel netop imod det segment der søger lethed og er villige til at betale for det - men de gider heller ikke hoppe igennem alle mulige huller for at få den lethed.

- 6. Annullering/refusion - Hvis Stofa ringer til mig dagen inden og siger at de ikke kan komme mellem 8-11 alligevel men nu kommer mellem 12-16 så kan jeg nu vælge imellem enten kun at få halvdelen af pengene igen fordi jeg ikke kan afbestille så tidligt, eller også kan jeg lave en helt ny tid / bestille overarbejde.

Så det er rigtig dyrt for mig at lave om i tingene - men hvis I ikke kan opfylde Jeres ende af aftalen, så er der ingen bøde dér, så får jeg bare pengene tilbage, og må så løse problemet selv. Dette ville være mere rimeligt, hvis ikke jeg synes det var så ekstremt at sige at aflysning mellem 36-24 timer medfører at jeg mister halvdelen af pengene.... Og hvad sker der inden for 24 timer - er det der umuligt?

- 7. Overarbejde: Det er også fint nok at I skal optimere tiden på Jeres house-sittere - men hvis man ikke aftaler muligt overarbejde inden arbejdtets påbegyndelse, så er det ikke sikkert at I kan vente. (Kan man ikke vente med at være SÅ stram indtil man rent faktisk er booket så meget, så det bliver en nødvendighed at tilføje det? - Indtil da bare have en "suveræn service")

Alt i alt kunne det da være en fristende tanke at slippe for at vente på Stofa-manden - men der er tre årsager til at jeg alligevel ikke ville bruge denne service:

- Det er for dyrt
 - Det er for besværligt
 - Der er ingen tillid (Ikke fra Jer til house-sitterne - og dermed heller ikke fra mig til Jer)

Mvh

Nina

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)