Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder søges til nyt Kurèr firma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har et ny startet Kurér firma der søger kunder i hele landet og men bære dygtig Priser på fragt

kik på vor Hjemmeside www.ls-kurer.dk

vi kører både ind og udland

VI UDFØRER

- Toldbehandling af forsendelser på Export / Import fra ikke EU-land  

- Distribution

- Farliggods Kørsels

- Kurèr Kørsels

- Luftfragt

- Musik & udstyr kørsels

- Avis & magasiner samt Reklame Kørsels

Ring - skriv til os eller kik på hjemmesiden hvor der er mulighed for online booking og meget merer

LS-Kurer.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:51

Jeg forstår ikke hvorfor i beregner olie tillæg? 

Var det ikke mere overskueligt, at indregne dette i jeres pris i stedet? Jeg ved godt at det er meget normalt at gøre i den her branche, men det ændrer ikke på at det er en dårlig måde at skjule den rigtige pris. 

Så kære vognmand, kan i ikke bare sætte den pris som i enlig vil have og så spare os kunder, for sjove ekstra tillæg. 

Et tillæg er noget man betaler, fordi det er et specielt stykke arbejde som skal udføres, eller fordi der kan være en større risiko f.eks. Et olie tillæg er noget vås, det er blot en skjult omkostning!

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 11:29

Hej Ålborg biludlejning

Du har jo nok rat i at det er et tillæg men jeg gør bare som ander men hvis du mener at der kommer flere kunder i butikken ved at fjerne olitillæget og ænder den anden pris så er det jeg gør

det er sku dejlig at få sådan noget af vide

mvh

LS-Kurèr

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 11:42

Hej Søren 

det vil ihverfald gøre priserne mere overskuelige hvis der ikke var alle de tillæg osv ! 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 11:53

Hej kenn Bo

Jamen det har du rat i at det er og jeg vil så ænder det på siden men jeg kommer jo nok ikke uden om tillæget ved fralig gods jo men vi får at se

LS-Kurèr

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:51

Søren Christesnen:

Hej kenn Bo

Jamen det har du rat i at det er og jeg vil så ænder det på siden men jeg kommer jo nok ikke uden om tillæget ved fralig gods jo men vi får at se

LS-Kurèr

Hej Søren,

Du må ikke misforstå mig, jeg siger ikke at du skal fjerne alle tillæg. Du skal bare fjerne de standard tillæg, som man på ingen måde kan komme udenom,  ligemeget hvilken form for transport man vælger. 

F.eks.  fra min egen branche, er det meget normalt at billejen er super billig, men så kommer der "forsikrings tillæg" på 200,- pr. dag oveni prisen. 

I danmark er bilerne forsikret hele året rundt, uanset om de bliver kørt i eller ej. Derfor er det noget ugennemskuelig pis at tage ekstra for forsikringen, den snyder og bedrager simpelthen. 

Et tillæg er noget man skal kunne vælge, om hvor vidt man har brug for det eller ej. I forhold til dine biler, ja så kommer de jo ikke ret langt uden diesel og når man ønsker at få transporteret noget, så forventer man vel at bilerne kan køre?

Et tillæg for farligt gods er efter min overbevisning helt okay, fordi det betyder at chaufføren skal være ekstra opmærksom i forhold til normalt gods. Altså her kræves der noget mere af jer, hvilket i skal have jeres betaling for. 

Fjern så mange tillæg som muligt og indregn dem i prisen i stedet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:53
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:02

Lige med brændstoftillægget syntes jeg det er en god ide at have dette seperat af den simple grund at prisen på brændstof kan fluktuerer temmelig meget og næsten på dagsbasis.

Men tillægget skal være reel ellers er jeg også tilhænger af at uundgåelige gebyrer skal indregnes.

/Søren

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 13:20

Hej Kaffe & Co

Ja jeg ved godt det skal være feel med priserne og tillæg nu har jeg lavet det om på hjemmesiden så olitillæget er i beregnet priserne så folk ikke skal tænke over dette jo

og jeg bliver mere og mere obs på de skjulte tillæg

men skal jeg fastholde fraliggods og  weekenderne tillæget

mvh

LS-kurèr.dk

Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:36

Nu hoppede jeg på din webside men jeg kunne ikke rigtig finde rundt eller finde nogle firmaoplysninger?

og på 'om os' siden skal nu nok lige overveje om du ikke vil skrive noget andet end dette:

'Vi er ikke racister, men magter ikke at lære andre sprog end dansk, engelsk og tysk'

hvilket for mig er en noget alternativ tilgang for nu at sige det mildt.

Held og lykke med firmaet.

/Søren

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)