Jeg har igennem mange år haft ide om, at jeg gerne vil lave en et nyt medie på Internettet, en slags "nyheds-avis" for alle borgere, kombineret med meget andet indhold, et forsøg på at brugerne kan opleve socialt samvær mv, samt flere gratis service`s for brugerne.
Mit problem har primært været, at jeg ikke har kunnet finde dygtige programmører, som vil satse på at kunne skabe dem selv et rigtigt godt og givende arbejde, måske medejerskab af virksomheden, imod at hjælpe med alt programmerings-arbejdet. De få som har meldt sig, faldt fra igen, og var ikke seriøse, eller nogle behøvede fast større løn.
Jeg er fuldt bevidst om, at enhver som yder en god og brugbar arbejds-indsats, de skal have rimelig sikkerhed for, at de ikke misbruges eller snydes. Langt flest synes vel, at jeg er en meget speciel fyr. Men jeg er ærlig og retfærdig.
Min efterlysning går på mennesker, som er dygtige programmører, og som gerne vil skabe en fremtid for dem selv, enten som ansat, eller som medejer - når vi lykkes.
Interesserede eller nysgerrig må kontakte mig, adresse mm nedenstående.
Kh Johnny Johnny Lauritsen Torvevænget 32 8310 Tranbjerg J. E-mail: uholdet@yahoo.dk Mobil nr.: 24 21 31 93
|
Så du undrer dig over at det kun er useriøse mennesker og dårligere programmører der henvender sig til dig når du stiller dig op og beder om gratis arbejde mod at man kan få lov at skabe sig sin egen arbejdsplads, og måske medejerskab?
Jeg er ked af at være den der kommer med nyheden til dig, men din medejerskab er altså intet værd når jeg skal betale husleje eller købe mad i supermarkedet, de tager hverken medejerskab eller min snarligt selskabe arbejdsplad seriøst.
Noget helt andet er, hvad havde du tænkt dig at lave mens din programmør lægger hundredevis af gratis timer i dit projekt?