Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring af butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Hvad koster forsikring af butik? Skal finde en ca pris hver måned og har prøvet Google, men finder desværre ikke svar på hvad det ca koster..

Forsikring skal dække brand og tyveri

Lejemålet er 94 kvm.

Mvh Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 22:44

Hvis du skriver en mail til tre-fire større danske forsikringsselskaber, som du ved tilbyder erhvervsforsikringer, så kan du indenfor få dage for et rigtig fint billede af hvad du skal betale for sådan en forsikring. 

Prisen afhænger jo typisk af mange forskellige faktorer, som placering, hvilke varer du sælger, hvor omfattende dækning du ønsker, sikkerhed osv. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Lasse

Tak for det..

Jeg har bedt Codan komme med et forslag til pris og så må vi høre hva de siger :-)

Kontakter flere mandag :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Simone:
Hej Lasse
Jeg har bedt Codan komme med et forslag til pris og så må vi høre hva de siger :-)

Hej Simone,

Du kan alternativt også forsøge at kontakte If, de sparede mig for ret meget på min bilforsikring i forhold til Tryg. :-) Maybe just one out of a million, but give it a try :-)

De har jo alle nogle regne-metoder til hvorfor nogle ting skal koste mere end andre. Fx da jeg ledte efter bilforsikring boede jeg i Lyngby og var 20 år - det fik de fleste forsikringsselskaber til at sige jeg skulle betale ret så meget.

Så hvis de første par selskaber er helt hen i vejret, så prøv at ringe og spørge et par andre - det kan være du passer bedre ind der :-)

Dbh Jannik

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 21:08

kommer meget an på din placering (by , vej osv), vare type , vare beholdning og så type dækning du  ville har, facade (glas/vindue osv.) , selv fysiske sikkerhed mht til døre, vinduer , gitter , alarm forhold ,osv osv .

Hvis du er kunden hos Nordea du kan få rabat i tryg , jeg selv har rigtige gode erfaring med topdanamrk

http://www.topdanmark.dk/skade/skadeforms.php?omraade=erhverv&artID=113

held og lykke med nye forretning

PS- Du kan altid forhandle pris 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)