Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investering med 9% afkast, fuld sikkerhed.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en som vil investere i en lejlighed i Odder.
Vil sælge halvdelen af lejligheden på kontrakt (Som vil blive udarbejdet af min advokat) der vil også blevet lavet et gældsbevis på beløbet så du får sikkerhed i mine privat ejendele, bla. Hus, Dyr bil, Båd og lejlighed.
Der er også mulighed for at få en bankgaranti op ¼ af beløbet udover gældsbeviset, det koster dog 2% om året og vil blive delt lige over mellem investor og mig.
jeg skal ud og bruge nogle penge, til at bestille nogle vare.
Grunden til jeg ikke går ud og tager lån i banken er hele idéen med at selv ligge en del af ordren ved bestilling.

Lejligheden er allerede lejet ud og giver et afkast på 3500kr. Om måneden.
Det vil sige at på en investering på 250.000 vil afkastet være ca. 9 %.  
Det overskud vil blive delt ligeligt op mellem mig og investor.

Investeringen bliver på det første og bedste bud over 250.000kr. Dette tilbud vil køre 1 uge fra dags dato. (Før pris var på 300.000kr. som er en realistisk pris hvis man sammenligner med andre lejligheder i Odder, men kan evt. se det på http://www.boligsiden.dk/ ) derefter behøves du ikke lave mere, jeg har kontakten til lejere og sørger for annoncering hvis der skal nye lejere ind.
Der er også mulighed for at købe ¼ af lejligheden dermed vil overskuddet blive delt med 25 %. Og investering på ¼ vil blive på bedste og første bud over 120.000kr.
Lejeren har 3mdr. opsigelse og depositum på 12.500kr. Derudover er der selvfølgelig en godkendt kontrakt på lejeren.

Som nævnt af tidligere kommentar stiller jeg den sikkerhed overfor mulig investor, at jeg giver en garanti på de 1750kr. om måneden da jeg også står for kontakten til lejere, så selvom lejligheden skulle stå uden lejer på et tidspunkt vil det være 100 % min kattepine.
Derudover er folk også usikre på boligmarkedet som det står lige nu, så med et indskud på 250.000kr. vil jeg garantere ved evt. salg af lejligheden at du får som minimum dit indskud tilbage (også selvom det skal tages ud af min andel).

Man har fri mulighed for at sælge sin andel videre, dog skal jeg have mulighed for at købe andelen tilbage for et matchende bud som mulig køber. Salg af lejligheden skal vi være begge 100 % enige om.
Det giver også en sikkerhed for dig at jeg ikke bare sælger for næsen af dig.

Det er det jeg kalder en sikker investering? Ved godt folk måske har andre meninger.

lejligheden er på ca. 28m2, med stor 12m2 hems i stå højde, altså godt 40m2. derudover er der ca. 8m2 kælder hvor der står egen vask og tørre. Der er privat parkering og stort privat grønt område. ligger meget centralt i odder med 2min gang til gågaden.

Sidst jeg havde annoncen i avisen fik jeg 20 henvendelser, det skyldes blandt andet at Husdyr er tilladt i lejligheden og det er næsten umuligt at finde nogle steder i dag. Derudover gik der kun 12 timer før depositum var betalt for den nye lejer.

Alle aftaler mellem investor og mig vil forgå 100 % professionelt, vi kan også mødes i mit private hus så du også har en mulighed for at se hvem jeg er.

Så hvis der er nogle der har interesse i at lave en god investering. må i gerne skrive til mig på Brian.cm@live.dk eller ringe på 51 156 467.

Mvh Brian Mikkelsen

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Poster lige igen

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 12:55

og igen.

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 23:19

Skriver lige igen til natteravnene

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 02:22

poster lige igen. der er mulighed for faktura ordning i sammenhæng med investering

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 04:51

Hej Brian

jeg ligger desværre ikke inde med de penge du bruger, men jeg har lige et spørgsmål..

120.000 for 1/4 af lejligheden altså 25%

250.000 for 2/4 af lejligheden altså 50%

Jeg ville nok foretrække at købe 2 x 1/4 så :D
Er det meningen at det skal være sådan? (håber også der kommer lidt gang i tråden efter dette spørgsmål)

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Intet på boligmarked kan ses som "fuld sikkerhed". Alle investeringer bør ses som en risiko. Men held og lykke med projektet!
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:45

Peter Lauge:
Intet på boligmarked kan ses som "fuld sikkerhed". Alle investeringer bør ses som en risiko. Men held og lykke med projektet!

Han fik sjovt nok det samme at vide første gang han bragte en lign. tråd på banen herinde :-) Men det er jo selvfølgelig ikke altid sjovt at høre sandheden, især ikke når man forsøger at sælge noget.

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 11:14

Hej.

Andelen er kun 240k mindre skrive fejl.

Jeg stiller sikkerhed både for andelen og for afkastet, det vil sige uanset om lejligheden falder

eller lejeren ikke betaler er investor sikker på at få deres andel. (fuld sikkerhed)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)