Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdig webshop Meget billigt 1 års host og domæne

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Toke, jeg er ked af at lyde som en lyseslukker, men det du prøver at sælge har (snakker for mig selv) slet ingen værdi.

Det er en simpel magento, med et standard design..

Domænet har i sig selv overhovedet ingen brand-værdi og som jeg kan forstå er det et domæne og et hotel du har registreret for omkring 3 uger siden, men du gider ikke forsøge på at gøre noget ud af det.

- Derfor går jeg udfra at der heller ikke er brugt, eller overhovedet tænkt på, linkbuilding.

I mine øjne har din side mindre værdi, end intet. Da jeg selv kan gå ind på enhver hosting side og finde et domæne, som jeg måske synes er bedre, og på 15 minutter sætte en magento op der ligner din.

Jeg har flere projekter bag mig, med flere måneders udvikling, design og seo, men som heller ikke har ret meget værdi for andre end mig selv.

Du burde indse at de 45kr for dit domæne og lad os sige 300kr for dit webhotel er tabte penge, som du ikke får igen.

Nu hader du mig sikkert, men jeg synes det er et ærgeligt forsøg på at få de 345kr retur fordi du har givet op i forsøget på selv at skabe noget..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Simon Elkjær: Der er noget du har misforstået dette er den første magento side jeg oprettede "Det er blot en Demo"  får at vide af mange folk, at de syntes det er flot, enkelt osv.. jeg købte det ikke for at sælge noget der. Jeg laver hjemmesider for andre. 

jeg er bla igang med at lave (indhold fjernet)
og det kan godt være det ikke har nogen værdi i dine øjne men så er der noget galt med dine øjne skal jeg hilse og sige der har været mange interesseret

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:11

Hej Toke.

Jeg må nok give Simon ret et godt stykke af vejen, men et 'standard template' som er tilpasset og rettet kan helt bestemt også sælges. Som andre tidligere har nævnt i tråden kan alt sælges, blot prisen er den rigtige.

Dertil faldt jeg over dit onlinewonderland.com template på templatemonster, som helt bestemt også kan blive flot og unikt med et par tilpasninger. Så klø på! :-))

http://www.templatemonster.com/magento-themes/29517.html

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:15

Okay,
Men jeg synes da det er flot at du gider at sælge det tema så billigt når det koster 180$ inde på templatemonster.

http://www.templatemonster.com/magento-themes/29517.html 

Det er fint nok at du kan hygge dig med at sælge lidt designs og tjene lidt ved siden af folkeren. Det er vel også en måde at blive bedre på

Jeg ville bare prøve at sætte dig i købers øjne og forklare dig hvorfor du ikke kan få solgt dit projekt.

- Jeg havde bestemt forstået at det var din egen shop du gerne ville sælge og jeg er ked af at sige, at det var det enestse, som var tæt på at have værdi i dit salg, hvor der nu er intet. 

Men jeg tager jo tydeligvis fejl, når du er i stand til og føler dig godt tilpas med at sælge dine sider.

- Du må endelig fortsætte, så skal jeg da ikke blande mig mere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Ja men altså hvad regner man med til den pris? 
man får jo ikke verdens flotteste 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:16

Christoffer Steenbeck:

Hej To..

Ej så var du hurtigere end mig til at finde det, nu virker det jo ikke som om jeg har fundet det selv. - Ja, well... ligemeget..

- Her står jeg af.. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M.P:

Hej Toke.

Det er nu tilladt at bumpe med måde.

Vent et par dage og smid den så op i toppen igen - Hvis alle gjorde sådan ville Amino flyde over med reposts.

Nej det gider vi ikke have.
Der er en årsag til at debatter dør og dem bør man tænke over så man kan skrive bedre indlæg, komme med bedre tilbud eller hvad formålet nu er.

De bedste hilsner

Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:32

Hej Toke

Hvis du gerne vil sælge din hjemmeside.

Vil jeg anbefale dig at lave en annonce på websitesalg.dk 

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson