Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på min webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 106
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er .. Jeg har nu rodet lidt med at få ændret vores design..

Webshoppen er : Hjemmefitness.dk - fitness udstyr til hjemmet

Kom gerne med kritik af siden, og hvad i mener jeg kan gøre bedre.. Alt feedback er værdsat, kan kun blive klogere :)

Jeg overvejer pt. at ændre tekstfarven til sort istedet for lysgrå, da måske nogen besøgende vil have svært ved at læse teksten hvis de er ældre, dårligt syn, eller har en dårlig pc-skærm.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:31

Jeg må sige, at jeg kan rigtig godt lide butikken. Der sker en masse, og for nogle kan det virke rodet, men jeg synes det ser fedt ud... Jeg kan sagtens finde rundt. Det er fede billeder, og den er lys og venlig. Tommelfingeren op herfra!

Og så har du mange spændende sager - der skulle vel aldrig være noget Amino-rabat ;-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:32

Hej Anders.

Lidt feedback.

1.indtryk - afslappet, men stadig professionel stil - nemt at se hvad du tilbyder dine kunder.

2.indtryk - når jeg begynder at klikke rundt i menuen i toppen, så irriterer det, at dine to menubarer med produktgrupper begge har indbygget auto-dropdown ved mouse-over. Det er f.eks. lidt af en udfordring at manøvrere fra "Pilates" til "Thera-band træningsmåtter" uden utilsigtet at få aktiveret 117 drop-downs undervejs.

Og så en klar fejl - dit hovedmenupunkt "Min ønskeseddel" leder direkte til en 404.

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 08:51

Hej Anders

Jeg synes din hjemmeside er ganske fin, med et professionelt udtryk, men efter min mening sker der for meget på forsiden. Mange besøgende, vil blive overvældet af de mange produkter/tilbud og jeg vil tro at din konverteringsprocent og dit salg, vil blive større hvis du i stedet fokuserer på de bannere der er størst efterspørgsel efter.

Som eksempel kan jeg nævne at mærkatet med gratis fragt, slet ikke bliver bemærket fordi der sker så meget andet - mere luft på forsiden ville ligeledes være godt.

Der skal arbejdes med dine call-to-action knapper, for i øjeblikket har du bare "Gå til kassen" som absolut ikke er særlig iøjnefaldende. Du kan med fordel læse mere om call-to-action knapper i andre amino tråde, men generelt vil en grøn eller orange knap nok give dig den bedste konverteringsprocent, selvom det selvfølgelig skal testes.

Nu spurgte du godt nok mest til designet, men synes dette punkt var meget centralt for din hjemmeside som helhed.

Sidst så er jeg helt enig i at sort som tekst på din hjemmeside ville være bedre, det irriterede mig faktisk en lille smule og der er helt sikkert nogle med dårligt syn eller skærm. Der er derfor ingen grund til ikke at ændre det.

Håber du kan bruge det konstruktivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

Hej Anders,

Som udgangspunkt synes jeg jeres design er okay, men jeg har et par bud på hvordan jeg ville forbedre det. Design er jo altid en smagssag :)

• Jeg synes den grønne farve virker lidt for neutral, og meget afbleget til min smag. Og synes måske heller ikke den matcher super godt til den røde farve i logo'et. Jeg ville nok bruge en mere naturlig frisk grøn. Grøn som i øvrigt passer perfekt til jeres koncept. 
  • Der sker alt for meget på forsiden, synes der er overvældende mange muligheder, og for mange menupunkter. Ville nok have foretrukket en fast venstremenu reserveret kun til produkter.
  • Ved de nederste produkter på forsiden står produkt teksten lidt skævt som går at "Læg i kurven" knappen ikke aligner ud fra hinanden, som forivrer lidt.

Håber det kunne bruges, og held og lykke med shoppen :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:01

Hej Anders..

Hjemmesiden er jo ganske fornuftig lavet.

Dog synes jeg at forsiden liger en opslagsvæg med alt for mange billeder, du har alt for mange ting og det virker lidt "stramt".

En anden ting er menuen, du har 3 linier menuer og så er det enormt irriterende men submenuer som hopper frem.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:25

lav en længere titlen til google udnyt den viser op til 67 tegn , jeg mener denne titlen <title> Træningsudstyr til hjemmetræning </title>

Cvr. nummer på kontakt siden det er en god ide det giver troværdighed.

Meget svært at overskue de lange sider såsom betingelse ingen underoverskrifter h1 eller h2 , dette ville gøre siden mere overskuelig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 00:27

Flot side... men, jeg mener nu også at der "sker for meget" på forsiden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 10:13

Hej Anders

Kiggede hurtigt på forsiden - vildt forvirrende:

• 10-11 forskellige skriftstørrelser/ (2-3 forskelige typer)
  • Ingen grid eller konsistens med luf/mellemrum (Egentlig generelt meget inkonsistens)
  • Ringe kvalitet på billeder
  • Produkterne hopper og danser
  • Utrolig mange forskellige farver uden at det ligner de har en funktion (f.eks. kategoriopdeling)
  • Hoved navigation i 3 linier?
  • Powerhoop i "brandingfeltet" .... jeg er målløs

Beklager, jeg synes det er forfærdeligt. Får enhver grafikers øjne til at bløde ;)

God søndag!

Smile Kim

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 106
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 11:47

Mange tak for alle jeres input..

Måske man skulle vende tilbage til venstre menuen som jeg tidligere har haft.

Problemet med venstre menuen tidligere var at der slet ikke var nogen menu på forsiden før man kom ind i "Kategorien/Menupunktet" ""Produkter"" hvor venstre menuen så poppede frem.

Er helt enig i at der sker for meget på forsiden, omvendt vil man gerne have at kunderne får et indtryk at vi osse har mange "tilbud/kampagner"...

Nogen der kunne komme med et bud på hvordan jeg kunne dele forsiden op uden at den ligner et opslagstavle? Skal jeg droppe de mange billeder og kun kører med et stort banner med skiftende billeder? ..

Tak for Jeres input :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)