Hej /Arco |
Under indstillinger for sprog, har du bedt om kun at blive vist på dansk, - tilføj engelsk også, så bliver de også vist på .com
Hej /Arco |
Under indstillinger for sprog, har du bedt om kun at blive vist på dansk, - tilføj engelsk også, så bliver de også vist på .com |
Jeg har lidt samme problemer, men kan se et kæmpestort potentiale i det her. |
Hej Jens. Det er ikke usandsynligt, at der er forskel på konkurrencesituationen. Mange danske AdWords annoncører glemmer at slå "Engelsk" til som sprog under kampagneindstillinger og misser dermed klik og konverteringer fra danskere, som søger via Google.com. Leverer du kun til kunder, der befinder sig i Danmark? - Hvis ja, så bør du naturligvis afgrænse annoncevisningen til computere, der befinder sig i Danmark. Negative søgeord lyder ikke umiddelbart til at være løsningen på dit problem. Mvh Troels. |
Hej Troels, |
Hej Er det ikke kun relevant hvis f.eks. en thai i Danmark brugt google.co.th, en tysker i Danmark bruger google.de etc.? Kan det betale sig at rette?
Er der nogen der har gode erfaringer med brug af alle sprog samtidig med afgrænsning til Danmark?
Mvh. Ken
|
Ikke med at bruge alle sprog - det tror jeg er "unødvendigt" - det kan jeg ikke helt se formålet med, hvis du kun ønsker at markedsføre dig i Danmark men det andet med at tilføje engelsk som sprog giver mening idet, hvis du har google som startside.. Så er det oftest google.dk - og dermed bliver der søgt på dansk og danske sider.. men har du googles søgebar installeret i højre hjørne (i IE) så søger den på google.com - og derfor har det sin berettigelse - for ikke at sige at du Skal - tilføje englesk som sprog i dine adwords annoncer /Ulrik |
Jeg er enig med jer, det er naturligvis begrænset hvad der er at hente på at tage alle sprog med, det mest oplagte er engelsk. |