Hvad med Obama, når vi nu er i gang? |
Thomas Rosenstand:Hvad med Obama, når vi nu er i gang?![]()
Så tror jeg, det er mere sandsynligt, at få Elvis til at stille op (hvis hans UFO vil starte)
Hvad med Obama, når vi nu er i gang? |
Så tror jeg, det er mere sandsynligt, at få Elvis til at stille op (hvis hans UFO vil starte) |
Jeg hører ham lige ad - jeg skal grille med ham i aften faktisk. |
Cool. Så har han fået den fikset |
Warren Buffet kunnne være interessant nok. @Rosenstand, har du hørt Warren Buffets nylige audiobook fortalt af Mary Buffet? Good Stuff! |
Nope - det har jeg ikke. Men jeg ved til gengæld, at der er en faktor i Aminotastic, der hedder økonomi, og Buffet kan med garanti ikke passes ind der. |
En verden i fred, tænker ikke på sådan set nogle bestemt person ser op til, kunne også tænke mig at møde mig selv og være tilfreds med livet og finde den eneste ene kæreste der bare er naturlige i verden og man er lykkelige med den møder og man møder nogle flinke mennesker og jeg tænker hverken penge rigdom for det giver mig ej lykken , derved kunne jeg bare tænke mig verden var fredelige og smuk man skal efterhånden løbe længere for at komme i naturen der bygges de vilde boliger og motorveje og der køre flere biler og på vejene før man kommer ud i den fredelige natur, hvor man kan lige tage en sol napper , kan være lige husker min mini bærbar computer og min mad og så ligger man nyder dagen med sol og vis løber lidt længere kommer jeg ned til stranden og der har det være jeg møder den eneste ene og den dejligste flotte pige med solbrun krop og harmoni i kroppen og helt vejen igennem ikke en der tænker på biler og rigdom , men på det afslappet liv , den kunne jeg godt tænke mig at møde |
Jow deeet :-) |
Hvor købe du din dope? Det se ud til at den er god
|
livet er bare så dejligt efter en 15 km dejlige løbetur spurter hen til min mini bærbar, ja man sku næsten høj af sådan en løbetur med fart på så er det dejligt med stræk øvelser og hvil efterfølgende , du sku prøve at løbe til og presse din kroppen hvor er det dejligt efterfølgende |