Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave hjemmeside til mig????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er jeg som småt kommet igang med min firma.

Vil gerne have lavet en hjemmeside søger derfor en den kan lave det for mig.....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:27

Hej Security!

Du er meget velkommen til at sende mig en PM eller mail (lars@ldronline.dk) hvor du beskriver hvad du ønsker din hjemmeside skal kunne, så giver jeg dig gerne et tilbud.

Mvh

Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:44

Hvis du bare skal have en Wordpress side, med information, blog osv. så vil jeg godt opsætte den gratis for dig mod at få et link i bunden af siden. 

Dvs. du skal selv betale for hosting og domænekøb, resten kan vi finde ud af, du kan skrive en pm hvis det har interesse Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:23

Hej Security

Jeg vil også gerne give et bud. Send dit oplæg og kravspec til mig, så får du en pris.

Venlig hilsen
Ole

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 07:57

Hej Security. 

Jeg kan lave en billig statisk hjemmeside. Hvis du har brug for at se, hvad kan, skal du bare besøge min hjemmeside: www.twimb.dk 

Det er billigt og nemt :-) 

- Sebastian

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:26

Hej Security

Jeg kan sætte en hjemmeside op for dig i en brugervenlig CMS så du selv nemt kan redigere tekst, billeder mv. på hjemmesiden uden kendskab til programmering.

Se evt. referencer på http://www.infront.dk/referencer.html og mig gerne en mail på kasper@infront.dk for yderligere dialog omkring opgaven.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard
inFront media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)