Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Shop in shop løsning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville høre om der er nogen herinde der kender en god leverandør af Shop in Shop løsninger.
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:27

Hvad tænker du helt præcis på ?

Shop in Shop har jeg ikke hørt om før, selvom jeg lever af at arbejde som programmør

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 09:43

www.onapp.com

Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:33
Der findes ret meget godt open-source som kan bruges som alternative. Måske Typo3 kan bruges. Nu ved jeg ikke om du kan sætte dem op selv, men alle open-source er gratis og man kan næsten gøre som vil.
Nu arbejder jeg kun  i java så jeg har naturligvis mest erfaring med dem, men jeg bruger et der hedder OpenCMS, i det kan man bruge som Shop-i-Shop
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:10
Hej tak for svarene

Jeg har vist udtrykt mig lidt forkert viste ikke at ordet shop in shop blev brugt i e-handel sammenhæng.

Det jeg søger er en leverandør af en fysisk shop in shop der skal stå i en fysiskbutik.

Det er vigtigt at leverandøren kan levere kreative og nytænkende løsninger til en fornuftig pris.
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:52
Hej Henrik

Jeg kan anbefale Happy Advertising, de har mangeårig erfaring med butiksløsninger.
Hvis shop in shop løsninger er basisgrunden i dit firma, er det altafgørende at du investere i den rigtige løsning fra starten.
Og ja det koster knapper, men det vil også gøre forskellen om du har et godt produkt eller ej.
Så prioriter hvad der er vigtigt for vækst, og spar på andre områder.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:34

Hej henrik,

Jeg vil foreslå, du laver de første selv, prøver dem af i butikkerne og retter til efterhånden som du ser resultater. Det er kun dig selv, der ved hvordan dine produkter skal sælges.
Der er ingen andre der ved så meget om din forretning som dig.
Har arbejde lidt sammen med Søren Bergreen i Vejle, de er gode til pap, men igen skal du bestille en bundke for at få prisen ned.
Det er meget bedre at prøve tingene af i lille målestok og så justere.

mvh

jesper
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)