Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der har haft succes med at anvende Simon Mørch og hans firmaer til markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter jeg har lige har set Dagens mand, hvor Simon Mørch gamle makker var med i, så kom jeg til at tænkte på, om hvad simon lavede i dag.

Kan huske han blev noget partner hos et markedsførings firma eller noget som arbejde med annoncer på nettet.. Er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med at bruge denne unge mand ?

Overvejer at starte virksomhed, og det var jo nærliggende, at tage kontakt til denne unge "løve", som havde så stor succes for et stykke tid siden, om ham kunne få gang i forretningen..

Har i brugt ham ? og har vi opnået succes ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne vel bare sende ham en PB herinde... Han plejer at svare indenfor kort tid ;D

Tilmeldt 27. Apr 11
Skrevet kl. 21:59

JO, men rart at vide om hvem man skal have fat i... :-)..

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han er partner i GoSocial.

Mere generelt mener jeg, at der er meget blandede holdninger til markedsføringFacebook. Jeg hører rundt omkring, at det var langt nemmere at få billigere klik tidligere, før Facebook-markedsføring for alvor blev kendt. Det giver lidt sig selv. Men det er ikke desto mindre grunden til, at mange jeg kender har lagt Facebook på hylden som markedsføringskanal.

Tilmeldt 27. Apr 11
Skrevet kl. 22:14

Ok. tak for svaret...

gider ikke smide en masse penge i noget der er for dyrt...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:16

perjensen61:

Ok. tak for svaret...

gider ikke smide en masse penge i noget der er for dyrt...

Det siger jeg heller ikke, at det nødvendigvis er. Det afhænger meget af dit produkt. Men det kan Simon sikkert fortælle dig meget mere om, hvis du kontakter ham.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:32

Når det kommer til markedsføring er der ikke noget der hedder for dyrt. (misforstå mig ikke, hvis der ikke er resultater og du betaler meget, ja så er det "dyrt" men det er ikke det jeg mener.- )

Det kommer jo an på hvad du for hjem igen, på det produkt/service du sælger/tilbyder. Så kan det da godt være det er dyrere hos Facebook end på anden side, men det er jo ikke det, det handler om i sidste ende.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)