Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Amino Mand

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Lasse Smith:
Claus von Arenstorff:
Rune Gjersvik:
Martin Tychsen:
det er ment som det, den brede masse vil have, nemlig ligegyldig underholdning.
Jeg tror at det vil være mere præcist at sige den brede masse, indenfor en vis aldersgruppe, især når vi taler om junk-tv som f.eks. Dagens Mand, Paradise Hotel, Singleliv, osv. :)
Mvh. Rune.

Jeg vil nok påstå at du ikke kan sammenligne Dagens Mand og Paradise Hotel. De har vidt forskellige seere :) Paradise er for teenagere, mens Dagens Mand er set af alle aldersgrupper. Jeg kender folk i mellem 15 og 65 der ser dagens mand, men jeg kender kun teenagere der ser paradise ;-)
Med venlig hilsen
Claus von Arenstorff 
Jeg kender kun 55+ år som ser Paradise, så jeg tror det er et bredt publikum.

Eller også kender du ingen under 55..........

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:46

Claus von Arenstorff:

Lasse Smith:
Claus von Arenstorff:
Rune Gjersvik:
Martin Tychsen:
det er ment som det, den brede masse vil have, nemlig ligegyldig underholdning.
Jeg tror at det vil være mere præcist at sige den brede masse, indenfor en vis aldersgruppe, især når vi taler om junk-tv som f.eks. Dagens Mand, Paradise Hotel, Singleliv, osv. :)
Mvh. Rune.

Jeg vil nok påstå at du ikke kan sammenligne Dagens Mand og Paradise Hotel. De har vidt forskellige seere :) Paradise er for teenagere, mens Dagens Mand er set af alle aldersgrupper. Jeg kender folk i mellem 15 og 65 der ser dagens mand, men jeg kender kun teenagere der ser paradise ;-)
Med venlig hilsen
Claus von Arenstorff 
Jeg kender kun 55+ år som ser Paradise, så jeg tror det er et bredt publikum.

Eller også kender du ingen under 55..........

Hahahahaha, den så jeg ikke komme.Smile
Men nej jeg kender skam en del, men kigger jeg på familie, venner, bekendte osv.
Så kender jeg kun folk der er en smule ældre som synes den iscenesatte drama er spændende.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:47

Claus von Arenstorff:

Med venlig hilsen

Claus von Arenstorff 

Når Tv2 søger deltagere til Dagens Mand, er det deltagere i aldersgruppen 18-35, og når de søger publikum til optagelserne, så er det i aldersgruppen fra 15 til ca. 40/50 år, som de osse regner for at være målgruppen, så det kan godt være at du har ret, men jeg tror at majoriteten af de seer er fra den yngre ende af målgruppen, men det er bare mit gæt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:04

Der er kommet mere 'underholdnings' TV, men det hænger sammen med at den samlede kanalflades TV tid pr. døgn er steget markant (i naturlig takt med der kommer flere og flere kanaler til). Omvendt er der også kommet mere 'bevidsthedsudvidende' TV, men det skinner nok ikke så meget igennem... ellers er man vel bare negativt fokuseret :-).

Nu har jeg brugt ret mange timer de seneste par dage på at kigge TV pakker igennem, i takt med jeg opdatere denne database... Der er mange kanal muligheder, også indenfor dokumentar, kultur, politik. 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)