Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Amino Mand

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg stemmer for SINGLELIV!.. - Hvor mange tror i vi skal til før vi kan overtale ham.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mattias Skovhøj:
eg takker for både lorten, komplimenterne og opmærksomheden - jeg havde det sgu ret sjovt med det, men derudover bliver jeg nok aldrig den store reality-tv-stjern

Amalie er ellers ledig, har jeg hørt Cool

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 00:45

Ja, som sådan er det ikke bevidsthedsudvidende TV... det er ment som det, den brede masse vil have, nemlig ligegyldig underholdning. 

Og thumbs up til Mattias - fed oplevelse, sejt gjort og sjov aften ! Og sikke en hottie han tog med sig på date, siger jeg bare ! 

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:24

Det giver da meget god mening at give seerne det de vil have :-)... til dem der vil have bevidsthedsudvidende TV er der Folketingskanalen, DK4 m.m.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Casper Schneidereit:

Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV? Eller er det angreb, for at skjule at der i virkeligheden gemmer der sig et par skabs paradise-kiggere inderst inde :-)?

Du skal huske på at det er et seriøst iværksætter forum, så der er vigtigt at vi udstråler hvor rigtigt vi bruger vores utroligt sparsomme fritid. Vi har jo alle så travlt med St drive vores meget succesfulde forretninger.

Derfor har vi ikke meget fritid, og den vi har skal bruges på DR2 eller CNN :o)

Og jeg melder mig hermed ind i det kor. Jeg ved hvad programmet går ud på, men jeg der det ikke. Men det må være fordi det bliver sendt samtidig med Paradise Hotel..

(eller Champions League)

Men jeg synes faktisk at der er ved at være alt for meget ligegyldigt TV. Det er dog mest alle de reality kriminalmagasiner jeg er ved at være træt af. Man kan jo nærmest ikke sidde og zappe rundt mellem de danske kanaler, uden at skulle se mindst 2 udgaver af "hverdagens helte" sætte en stopper for den danske
kriminelle underverdenen.

Nu kan der snart ikke være mere kriminalitet, de peberspray og pistolsvingende helte skal stoppe på dramatisk vis (uanset hvilket forhold det drejer sig om) :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:07

Martin Tychsen:

det er ment som det, den brede masse vil have, nemlig ligegyldig underholdning.

Jeg tror at det vil være mere præcist at sige den brede masse, indenfor en vis aldersgruppe, især når vi taler om junk-tv som f.eks. Dagens Mand, Paradise Hotel, Singleliv, osv. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:31
Rune Gjersvik:
Martin Tychsen:
Jeg tror at det vil være mere præcist at sige den brede masse, indenfor en vis aldersgruppe, især når vi taler om junk-tv som f.eks. Dagens Mand, Paradise Hotel, Singleliv, osv. :)
Mvh. Rune.

Jeg vil nok påstå at du ikke kan sammenligne Dagens Mand og Paradise Hotel. De har vidt forskellige seere :) Paradise er for teenagere, mens Dagens Mand er set af alle aldersgrupper. Jeg kender folk i mellem 15 og 65 der ser dagens mand, men jeg kender kun teenagere der ser paradise ;-)

Med venlig hilsen

Claus von Arenstorff 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:36

Claus von Arenstorff:

Rune Gjersvik:
Martin Tychsen:
Mvh. Rune.

Jeg vil nok påstå at du ikke kan sammenligne Dagens Mand og Paradise Hotel. De har vidt forskellige seere :) Paradise er for teenagere, mens Dagens Mand er set af alle aldersgrupper. Jeg kender folk i mellem 15 og 65 der ser dagens mand, men jeg kender kun teenagere der ser paradise ;-)

Med venlig hilsen

Claus von Arenstorff 

Jeg kender kun 55+ år som ser Paradise, så jeg tror det er et bredt publikum.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Rune Gjersvik:

Casper Schneidereit:

Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV?

Der er bare generelt kommet flere af de amerikanske junk-tv koncepter med tomme kalorier, hvor man ikke lærer så meget, og kun bli´r overfladisk underholdt. Jeg er mere til livstils-programmer, og dokumentarer baseret på virkelige hændelser, f.eks. historiske begivenheder, m.m. men det sker da at jeg ser noget junk, med stor "fordøjelse" :)

Dagens Mand, er ikke noget jeg følger med i, men ville da gerne ha´ set Mattias i aktion.

Mvh. Rune.

Hold da helt op. . .

Så nu er underholdning som ikke just er lærerrigt junk? Du ved godt at der er videnskabelige beviser for at man lever længere hvis man griner meget, ikk? nu er dagens mand måske ikke det program man griner mest af, men det er da sket, da mange af dem der står der fyre nogle fede kommentarer af.

Eftersom USA er omkring 50 gange større end Danmark befolkningsmæssigt, så er det måske klart at de har en teoretisk set større chance for at finde på nogle federe koncepter end os danskere - det samme med Kina og Japan - bortset fra at de er endnu større.

Det er ikke junk fordi konceptet bliver lånt, eller "taget" fra udlandet. . . Det gør ikke programmerne mindre sjove, eller mindre populære.

Men held og lykke med at opnå Stephen Hawking-status ;-)

I øvrigt bliver jeg ikke overfladisk underholdt - jeg bliver fanme MAX underholdt af programmer som wipeout og Total Blackout.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:38

Casper Schneidereit:
Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV? Eller er det angreb, for at skjule at der i virkeligheden gemmer der sig et par skabs paradise-kiggere inderst inde :-)?

Ha ha...kunne ikke være mere enig.

Efter min mening har der aldrig været så meget kvalitetst TV som der er nu. Ja bevares, der er mange dårlige Amerikanske serier...men der laves til gengæld os gode serie som aldrig nogen sinde før. Jeg kunne nævne de første 10 serie som er af ekstrem høj kvalitet (HBO har generelt høj kvalitet).

Og ja der er kommet mange "tomme" kalorier, men med kanaler som DR HD, DR K og DR2 er der også masser af spændende debat, kultur, politik, historie osv. osv.

Nej for ti år sider...DER var der skod-tv...men ja....det er nok mest in at sige det hele er noget lort.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)