Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV?
Der er bare generelt kommet flere af de amerikanske junk-tv koncepter med tomme kalorier, hvor man ikke lærer så meget, og kun bli´r overfladisk underholdt. Jeg er mere til livstils-programmer, og dokumentarer baseret på virkelige hændelser, f.eks. historiske begivenheder, m.m. men det sker da at jeg ser noget junk, med stor "fordøjelse" :)
Dagens Mand, er ikke noget jeg følger med i, men ville da gerne ha´ set Mattias i aktion.
Mvh. Rune.
Hold da helt op. . .
Så nu er underholdning som ikke just er lærerrigt junk? Du ved godt at der er videnskabelige beviser for at man lever længere hvis man griner meget, ikk? nu er dagens mand måske ikke det program man griner mest af, men det er da sket, da mange af dem der står der fyre nogle fede kommentarer af.
Eftersom USA er omkring 50 gange større end Danmark befolkningsmæssigt, så er det måske klart at de har en teoretisk set større chance for at finde på nogle federe koncepter end os danskere - det samme med Kina og Japan - bortset fra at de er endnu større.
Det er ikke junk fordi konceptet bliver lånt, eller "taget" fra udlandet. . . Det gør ikke programmerne mindre sjove, eller mindre populære.
Men held og lykke med at opnå Stephen Hawking-status ;-)
I øvrigt bliver jeg ikke overfladisk underholdt - jeg bliver fanme MAX underholdt af programmer som wipeout og Total Blackout.