Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Amino Mand

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han hedder Mattias med to t´er :)

Jeg så det ikke, røg han ud af Ø-rådet, måtte han ringe til en liv-linie, blev han længst i huset, var han det svageste led, blev han stemt ud af hotellet, eller fik han scoret, og hvor mange ku´ han vælge imellem? ;)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Han gik hjem med elming

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sølund:

Han gik hjem med elming

Det ville være Legendary! :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25

Fik han scoret en af de søde piger . jeg så ikke programmet?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:27

Henrik Nielsen:

Lasse Smith:

Nu ser jeg ikke tv, så bær over med mig.

1. Hvad er dagens mand?

2. Er der et link?, mit gæt er nej... Siden det er TV2.

Det er et program, som man kun ser, fordi man er blevet træt af at pille næse eller lave papirsflyvere, fordi man keder sig

For mig er det 99% af alt i TV med undtagelse af Discovery.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:03

Rune: Ok :-).

Jeg var underholdt. Ligesom jeg normalt bliver når jeg ser et eller andet på TV. 

Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV? Eller er det angreb, for at skjule at der i virkeligheden gemmer der sig et par skabs paradise-kiggere inderst inde :-)?

Eller droppede i det bare dengang Mandags Chanchen stoppede? :-)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:15

Casper Schneidereit:

Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV?

Der er bare generelt kommet flere af de amerikanske junk-tv koncepter med tomme kalorier, hvor man ikke lærer så meget, og kun bli´r overfladisk underholdt. Jeg er mere til livstils-programmer, og dokumentarer baseret på virkelige hændelser, f.eks. historiske begivenheder, m.m. men det sker da at jeg ser noget junk, med stor "fordøjelse" :)

Dagens Mand, er ikke noget jeg følger med i, men ville da gerne ha´ set Mattias i aktion.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:04

Casper Schneidereit:
Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV?

Jeg synes bare kvaliteten er forsvundet, enten skal man se på en kedelig landmand og hans passion for planter eller man skal se de dummeste personer i Danmark, lave en masse lort.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:27

Casper Schneidereit:
Er det en ny 'in' holdning at have en negativ indstilling til dansk underholdnings TV? Eller er det angreb, for at skjule at der i virkeligheden gemmer der sig et par skabs paradise-kiggere inderst inde :-)?

Jeg har set "dagens mand" flere gange, det tør jeg godt indrømme offentligt ;-) Det er perfekt til at kigge på, når man ligger på sofaen og ikke kan tage sig sammen til ret meget andet, og det er bestemt uforpligtende underholdning, som ikke kræver ret mange hjerneceller i aktion.. Beklager... der er altså ikke meget substans i programmet!

Hvis jeg sige noget positivt om det, så er det way bedre end diverse realityprogrammer der producerer "kendte" i stort antal og som medierne har travlt med skrive. Bare tag et kig på dagens bt.dk under meste læste artikler

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:59

Lasse Smith:

Casper Schneidereit:

Jeg synes bare kvaliteten er forsvundet, enten skal man se på en kedelig landmand og hans passion for planter eller man skal se de dummeste personer i Danmark, lave en masse lort.

Jeg takker for både lorten, komplimenterne og opmærksomheden - jeg havde det sgu ret sjovt med det, men derudover bliver jeg nok aldrig den store reality-tv-stjerne Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)