Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andres kunder er sjove :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg fik her i eftermiddags en opringning fra jylland.

Totalt ophidset, over hvorfor hans robotplæneklipper ikke virkede.

Efter at havde hørt på ham i ca. 5 min. og prøvet at afbryde ham, smækkede han røret på. (manden var sur, rigtig sur)

Jeg var "Paf" og fattede ingenting, men der var så heldigvis nummervisning.

Så han fik en opringning en halv time efter, hvor jeg fik spurt  ind til problemet,

Problemet var at han havde fået slukket for strømmen til ladestationen, så er der intet der kører :-)

Det bedste er,at det ikke er mig der har leveret den, jeg fik skideballen, men mon han ikke husker mig til næste gang :-)

Manden var glad, og jeg fik en undskyldning

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:28

Den enes død - dens anden brød. 

Kan lige forestille mig situationen. Ganske underligt, at du skulle have en anden mands hug - men tillykke med den nye, fremtidige kunde! ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:36

Halfdan Timm:

Den enes død - dens anden brød. 

Kan lige forestille mig situationen. Ganske underligt, at du skulle have en anden mands hug - men tillykke med den nye, fremtidige kunde! ;-)

Han har søgt under robotplæneklipper, og det var ikke engang det fabrikat jeg forhandler som han har :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:34

Man må vel bare konkludere at din linkbuilding + generelle optimering fungerer ganske effektivt i så fald! Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:54

Johnny Nielsen:

Det bedste er,at det ikke er mig der har leveret den, jeg fik skideballen, men mon han ikke husker mig til næste gang :-)

Manden var glad, og jeg fik en undskyldning

haha totalt god historie

Det sker en sjælden gang at nogen kontakter Megahost supporten og brokker sig over at nu har deres hjemmeside været nede i x antal timer og det er famne for dårligt og en masse !"!#"#"¤#!¤#!

Ligeså venlige bliver de når man fortæller man gerne vil hjælpe, men samtidgt foreslår at de flytter deres webhotel over til megahost, således man rent faktisk kan hjælpe dem ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)