Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning til domænenavn - Har brug for din mening

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:08

vindogbidrag - virker klart mest seriøst og ambitiøst på mig. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Vindmedkarma , karmavinder, vinderkarma, konkurrencekarma, konkarma, vindoggiv, vindoghjælp, winwin, vindmedhjerte, Bare lidt fra mig :)
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 20:43

Dino:
Vindmedkarma , karmavinder, vinderkarma, konkurrencekarma, konkarma, vindoggiv, vindoghjælp, winwin, vindmedhjerte, Bare lidt fra mig :)

Tak for en håndfuld rigtig gode bud Dino! :-)

Nu bliver det dog bare endnu svære at vælge det "perfekte" domænenavn ;-)

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 21:07

Lige nu står mit valg mellem: www.vindogbidrag.dk, www.vindmedhjerte.dk og www.vindoggiv.dk, fordi de alle 3 domænenavne indikerer meget godt hvad formålet med hjemmesiden er.

Hvilken vil i foretrække? Både i forhold til et domæne i kan huske, hvad der beskriver siden bedst og hvad der giver bedst indtryk.

/Martin Dyrhøj

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:29

Med fare for at gøre dig endnu mere forvirret, så kommer der lige et par forslag til - et par af dem med kraftig inspiration af andre af trådens bidragsydere :o)

www.vinderhjerte.dk
www.vinderverden.dk
www.hjertevinder.dk

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Inden jeg gik igang med at læse var vindogbidrag også klart min favorit. For mig var fordelen at jeg aldrig var i tvivl om hvordan det skulle læses. Nogle gange skal man hakke sig igennem et domænenavn for at finde ud af hvad der egentligt står. Tror faktisk at du rent visuelt her bliver hjulpet af stregerne i d'et og b'et der pænt afgrænser hvor der skiftes ord - noget du ikke får hjælp med i eks "sammeninat.dk" (ikke et bud til dig ;) - men blot et eksempel på hvor noget flyder visuelt sammen i domænenavnet)

Derudover er det dét der siger mest om dét du vil uden at blive alt for "smart". Personligt synes jeg nok at vinder-helten er mere smart og sjov end seriøs. Vindogbidrag er mere nogen jeg ville turde tro på, når det kom til at de rent faktisk også ville give de penge til godgørende formål, som de siger de vil.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Nina

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 22:14

Nina Henriksen:

Hej Martin,

Inden jeg gik igang med at læse var vindogbidrag også klart min favorit. For mig var fordelen at jeg aldrig var i tvivl om hvordan det skulle læses. Nogle gange skal man hakke sig igennem et domænenavn for at finde ud af hvad der egentligt står. Tror faktisk at du rent visuelt her bliver hjulpet af stregerne i d'et og b'et der pænt afgrænser hvor der skiftes ord - noget du ikke får hjælp med i eks "sammeninat.dk" (ikke et bud til dig ;) - men blot et eksempel på hvor noget flyder visuelt sammen i domænenavnet)

Derudover er det dét der siger mest om dét du vil uden at blive alt for "smart". Personligt synes jeg nok at vinder-helten er mere smart og sjov end seriøs. Vindogbidrag er mere nogen jeg ville turde tro på, når det kom til at de rent faktisk også ville give de penge til godgørende formål, som de siger de vil.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Nina

Hej Nina.

Mange tak fordi du ville bruge et par minutter på at dele dine synspunkter mht. til domæne - Det er jeg taknemmelig for. Synes også personligt vindogbidrag visuelt er rigtig fint og det siger kort og godt hvad hjemmesiden går ud på.

- En af de ting der er rigtig vigtig for siden, som jeg også har tænkt meget over er at siden skal virke troværdig, så det er rigtig fint at høre at du ville finde siden mere troværdig med det domænenavn.

Jeg har forresten lige købt og betalt domænet: www.vindogbidrag.dk

Sov godt :-)

/Martin Dyrhøj

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:54

Tror også du lavede det rette valg der ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 00:48

Martin Dyrhøj:
Jeg har forresten lige købt og betalt domænet: www.vindogbidrag.dk

Hej Martin

Jeg kom lidt for sent på nettet til at nå afstemningen ... men du har valgt det bedste navn.

www.vindogbidrag.dk siger alt!

Pøj pøj med projektet,

Susan :o)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)