Men det er svært at finde et domænenavn der skal sige mest muligt om siden uden at gøre det alt for langt, når jeg meget gerne vil have at domænenavnet fortæller at det ikke bare er en konkurrenceside, men også en støtteside.
/Martin Dyrhøj
Enig :) Bare forstil dig hvor svært det var at finde fx MaxiWeb.dk :-) Der tænkte jeg konstant på hosting, billig hosting, super hosting osv - men det jeg gjorde var at jeg fandt et fornavn, som jeg syntes fortalte lidt om ambitionerne for projektet, og så efternavnet "Web" :-)
Jeg synes, at konkurrencestøtten.dk er et ret godt navn. Selv som tekstforfatter har jeg umiddelbart svært ved at komme med et bedre bud. Det eneste "negative" er måske, at det skal skrives konkurrencestoetten.dk!
Dbh
Thomas
Synes også selv det er et godt bud, dog synes jeg det er en smule langt.
Hvad er ulemperne ved at vælge et domænenavn der indeholder "ø", så længe ens besøgende er i Danmark? :-)
/Martin Dyrhøj
Ulempen er kun, at folk skal huske, at man på nettet er nødt til at skrive "oe" i stedet for "ø" i et domænenavn. Men ellers er jeg nu også enig med dem, der synes, at "vindogbidrag" er et rigtig godt navn :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.