Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette forskellen på en amatør seo og en professionel SEO

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Svendemam:

Hej med Jer

Jeg har nu prøvet at følge jeres mange gode og fine råd til seo af min side med wallstickers.
Jeg syntes ikke rigtig at jeg kan få den højere op på siderne. Syntes lidt jeg er gået i stå

Er det fordi jeg ikke er god nok til selv at SEO min side ? eller er det fordi jeg ikke er tålmodig nok. ?

Hjælp ønskes. !!

Tålmodighed er en dyd og at aldrig give op og forbedre siden bloggen mv. på egen siden ,for der kan altid gøres mere og oveni er der kun 390 back links til siden ,ifølge yahoo site seach så der kan gøres suverænt meget endnu mere

jeg og nogle andre skrev nogle tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

kan være motivation mangles for SEO er hårdt arbejde og tidskrævende arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 19:14

Der er da bestemt noget du kan arbejde med vil jeg mene.. Som du allerede selv har konstateret så dine sidetitler.. Alle dine katagori sider + forside hedder coolprint.dk... De skal jo hedde noget der relaterer til din katagori..

Jeg er af den holdning af firmanavn ikke har noget at gøre i en sidetitel m.m. du har et virkeligt stærkt brand, som pepsi, Carlsberg eller lign. Og skal det endeligt stå der, skal det stå til sidst.. - husk jo længere hen i titlen du kommer, jo mindre vægt har det i fh. til siden..

Du har en side som du tilsyneladende optimerer til "Wallstickers Verdenskort Bogstaver" - der er så få søgninger på den frase, at det ikke er registreret.. Hvorimod "Wallstickers Verdenskort" er der / var der knapt 500 den sidste måned, du kommer frem på søgningen, - men på din titel vil du få sværer (cirka)  ved at komme helt til tops, fremfor hvis din titel f.eks. hed "Wallstickers Verdenskort - Bogstaver til wallstickers" Og du optimerede din tekst hertil..

Også "fjumser" du lidt i den. når du i dit indlæg laver en anchortekst der hedder "wallstickers" og så linker til din forside - det link skal jo gå til din katagoriside for wallstickers, - for din forside optimerer du jo lige pt. til coolshop.dk (hvilket du så også gør på din katagoriside) - så du har lidt rod i gemakkerne..;-)

Men det kort sagt, så giver udfrakommende links med korrekt anchortekst "dybt" ned på din side, også en hel del til din side i forhold til google.. Men det er ikke der dit fokus skal ligge nu, - det er at få optimeret dine titler og dine tekster, og få lavet den nøgleordsanalyse som også er belvet omtalt...

Håber du kan bruge det..;-)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:32

Det er fint at komme op i Google, men du skal også "fange" folk med det samme. Det nytter simpelthen ikke noget at bruge hovedområdet til at bruge et helt afsnit på at fortælle dette:

- velkomme
- vi sender hver dag
- der er fragtfrit til 300,- 
- hvis der ikke er noget at finde kan man sende en e-mail  

Der er ingen, der køber noget alene på grund af den liste. Det er sekundært.

Lad de besøgende få kerneproduktet/hovedfordelen ved produktet smidt direkte op i hovedet på folk med det samme. Du har i går til at fange folk. Hvis de først er interessede i noget, vil de kigge på de andre forhold. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 05:31

Tusinde tak ALLE

Der er noget at komme videre med.

Dejligt i er kanon.

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

KTJ-Media.dk:

Skal vi gå så meget ned i detaljen... oki doki Stick out tongue

fordi du ikke nævner at der skal laves 301 redirect fra den gamle url til den nye url, så må dit råd vel egentlig også være dårligt, eller hva? WinkAngel spøg til side.

Selvfølgelig skal man lave en 301 redirect, men det er ikke noget man behøver at nævne før det er blevet taget seriøst at man vil lave mere brugervenlige urls i stedet for dem der er nu.

MVH Kim

Ja, men jeg synes bare det er en smule ærgerligt at så mange råd bare slynges ud. Især når de hverken er særlig konkrete eller brugbare tidsmæssigt.

Men svaret var også til Alexander og ikke dig Kim Smile

Hav en god aften...

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:36

Theis Brouer-Jensen:

KTJ-Media.dk:

Skal vi gå så meget ned i detaljen... oki doki Stick out tongue

fordi du ikke nævner at der skal laves 301 redirect fra den gamle url til den nye url, så må dit råd vel egentlig også være dårligt, eller hva? WinkAngel spøg til side.

Selvfølgelig skal man lave en 301 redirect, men det er ikke noget man behøver at nævne før det er blevet taget seriøst at man vil lave mere brugervenlige urls i stedet for dem der er nu.

MVH Kim

Ja, men jeg synes bare det er en smule ærgerligt at så mange råd bare slynges ud. Især når de hverken er særlig konkrete eller brugbare tidsmæssigt.

Men svaret var også til Alexander og ikke dig Kim Smile

Hav en god aften...

Jeg ved godt det var til ham, og jeg kunne også have sagt langt flere ting man skulle gøre i lige den situation, men synes ikke jeg behøvede at nævne mere.

Men ja du har ret i at der tit bliver slynget det ene råd ud efter det andet, som er meget lidt eller slet ikke brugbare. og ja det er et problem, men vi lever samtidig også i en fri verden hvor sådan noget også skal have bare lidt plads... i hvert fald så vi andre lige kan fortælle det er forkert eller lige korrigere :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:51

Jeg mener sagtens at man som amatør kan nå langt, der findes mange hjælpe midler derud. Fx. har jeg læst den gratis udgave af SEO-LEX og den synes jeg er rigtigt god, og ønsker mig den bestemt i julegave ;)

Problemet når man arbejder med det som amatør er at man ofte skal bruge 4-5 gange så lang tid på tingene som dem der er arbejder med det hver dag, og det siger vel egentlig lidt sig selv at det er fordi de har den knowhow der skal til.

Men det ændre ikke på at man godt selv kan plugge de æbler der hænger nederst. :)

SEO-LEX ville måske være en meget god invistering som så samtidigt kan give dig inspiration til at komme videre. Jeg kender nemlig også godt føelsen af være kørt sur i det ;) 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 16:58

Kim Bolhøj:

Du satser på nogle søgeord som jeg som familie far ikke ville søge på? 

Et kort spørgsmål - evt. uden for kategori fra trådstarter??

Men hvordan ser man hvilke søgeord andre har satset på i deres SEO?? - tænker selvfølgelig på hvis man skulle blive inspireret fra andre som laver det samme som en selv.

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:19

TimP:

Jeg mener sagtens at man som amatør kan nå langt, der findes mange hjælpe midler derud. Fx. har jeg læst den gratis udgave af SEO-LEX og den synes jeg er rigtigt god, og ønsker mig den bestemt i julegave ;)

Problemet når man arbejder med det som amatør er at man ofte skal bruge 4-5 gange så lang tid på tingene som dem der er arbejder med det hver dag, og det siger vel egentlig lidt sig selv at det er fordi de har den knowhow der skal til.

Men det ændre ikke på at man godt selv kan plugge de æbler der hænger nederst. :)

SEO-LEX ville måske være en meget god invistering som så samtidigt kan give dig inspiration til at komme videre. Jeg kender nemlig også godt føelsen af være kørt sur i det ;) 

Ja man kan som amatør godt gøre noget, men den problematik som jeg ser til hverdag er at den SEO der bliver udført, bliver ikke udført 100%, altså en amatør får ikke brugt alle de kanaler som de har til rådighed, de går ikke 100% ind i opgaven, og ja som du selv siger de mangler know how.

Resultatet er samtidig også tit at amatøren kan godt nå et stykke, men har set rigtig mange eksempler på at at de kun får fat i ca 2-5% af søgerne, hvilket jeg ikke kan se som optimalt.

Selvfølgelig er der undtagelser, men ved de kunder som jeg har fået og dem som jeg har snakket med er det 90% der falder under det jeg skriver ovenfor.

Og ja jeg vil klart anbefale at man som SEO mand og Amatør går 100% ind i opgaven når man har med SEO at gøre da man ellers ikke vil få det ud af det man i virkeligheden kunne. Og for amatøre er det også en god ide at læse en del bøger, følge med i hvad der sker etc. og selvfølgelig også de SEO folk som ikke har så meget erfaring, skal da nok også læse nogle bøger :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)