Tålmodighed er en dyd og at aldrig give op og forbedre siden bloggen mv. på egen siden ,for der kan altid gøres mere og oveni er der kun 390 back links til siden ,ifølge yahoo site seach så der kan gøres suverænt meget endnu mere jeg og nogle andre skrev nogle tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757 kan være motivation mangles for SEO er hårdt arbejde og tidskrævende arbejde |
Der er da bestemt noget du kan arbejde med vil jeg mene.. Som du allerede selv har konstateret så dine sidetitler.. Alle dine katagori sider + forside hedder coolprint.dk... De skal jo hedde noget der relaterer til din katagori..
Jeg er af den holdning af firmanavn ikke har noget at gøre i en sidetitel m.m. du har et virkeligt stærkt brand, som pepsi, Carlsberg eller lign. Og skal det endeligt stå der, skal det stå til sidst.. - husk jo længere hen i titlen du kommer, jo mindre vægt har det i fh. til siden..
Du har en side som du tilsyneladende optimerer til "Wallstickers Verdenskort Bogstaver" - der er så få søgninger på den frase, at det ikke er registreret.. Hvorimod "Wallstickers Verdenskort" er der / var der knapt 500 den sidste måned, du kommer frem på søgningen, - men på din titel vil du få sværer (cirka) ved at komme helt til tops, fremfor hvis din titel f.eks. hed "Wallstickers Verdenskort - Bogstaver til wallstickers" Og du optimerede din tekst hertil..
Også "fjumser" du lidt i den. når du i dit indlæg laver en anchortekst der hedder "wallstickers" og så linker til din forside - det link skal jo gå til din katagoriside for wallstickers, - for din forside optimerer du jo lige pt. til coolshop.dk (hvilket du så også gør på din katagoriside) - så du har lidt rod i gemakkerne..;-)
Men det kort sagt, så giver udfrakommende links med korrekt anchortekst "dybt" ned på din side, også en hel del til din side i forhold til google.. Men det er ikke der dit fokus skal ligge nu, - det er at få optimeret dine titler og dine tekster, og få lavet den nøgleordsanalyse som også er belvet omtalt...
Håber du kan bruge det..;-)
vh/ Ulrik