Hej Aminoer, Jeg har idag downloadet det system der hedder ActiTIME, som er et program der hjælper dig med at registrere de timer dine ansatte bruger på forskellige opgaver. Interfacen er rigtig lækker og jeg kan rigtig godt lide programmet, et ekstra plus er at det nemt kan integreres med Quickbooks, som er det program jeg bruger til mit bogholderi. Dog mangler jeg en lille feature i ActiTime som jeg vil høre om der er nogen herinde der kan hjælpe mig med. Som det er nu, skal man manuelt taste sine timer ind, det skal alle brugere. Men jeg vil meget gerne have det gjort således at hvis en ansat møder ind og starter ActiTIME på start ikonet der ligger på deres skriverbord,skal den selv registrere at de er startet med at arbejde og stoppe når de er færdige med at arbejde og klikker stop på stop ikonet der ligger på deres skrivebord. Forstået på den måde at den selv skal tælle hvor mange timer man har arbejdet og registere det, så man ikke skal ind og gøre det manuelt. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak. / Mikkel |
Bump.. :D