Hej, Jeg er netop i dag blevet ringet op af en kunde, som hver gang hun prøver at bestille/købe en vare i min shop, bliver advaret med en "url blocked". Hun får simpelthen ikke lov til at handle hos mig, da hendes "Trend micro office scan" advarer hende om, at der er High risk ved at handle i min shop. Hun undrede sig meget, da hun stort set KUN handler på nettet og det var første gang hun havde været ude for dette og blev selvfølgelig nervøs. Det er ikke så længe siden jeg havde et indlæg her på amino, hvor også en anden blev advaret. Nu begynder jeg at blive godt nervøs for hvad det kan skyldes og vil høre hvad jeg kan gøre for ikke at risikere at smide alt for mange kunder væk - tør slet ikke tænke på hvor mange andre det er sket for, som jeg bare ikke har hørt fra. Min shop er en Golden Planet shop og der er INTET virus i den. Hvorfor får nogle denne advarsel? Og hvad kan jeg gøre for at være sikker på at min shop fremstår som et sikkert sted at handle og ikke får denne advarsel igen? Håber der nogle som kan være behjælpelige - for dette er dybt bekymrende! Mange hilsener Charlotte
|
ved du hvilken side det præcis er som denne advarsel kommer på ?
Og er det i dit betalingsvindue (quickpay) eller et sted i din egen shop.
Jeg kiggede hurtigt igennem koderne og hvad der loades af script, og kunne umiddelbart ikke se noget mærkeligt, men der kan jo være undersider jeg ikke har været inde på.
Et link til den helt konkrete side hvor den advarsel kommer frem på ville hjælpe meget i et evt. sporingsarbejde.