Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengekabalen.dk stormer frem!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:08

Hej Steff

Det kan du få tilsendt ved at skrive til mig. Hvis du vil have det, hvor skal jeg så sende det hen? Skriv din mail til mig på fokus@mail.telenor.dk eller i en PB, hvis du ikke vil have den ud her i tråden.

Fremgår det ikke helt af artiklen? Så må jeg få skrevet det tydeligere. Tak for det.

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 10:37

Hej Michael

Godt gået, og lidt har også ret.

Kan godt forstå det må en lille sejr for dig og en god motivation til at fortsætte med at skrive. Der er trods alt ikke meget sjov ved det, hvis der ikke er nogen som læser det man skriver.

Faktisk kan jeg se ifølge Google External Keyword Tool, at "budgetskema privatøkonmi" faktisk har 140 eksakte søgninger om måneden!

Så skal du bare have nogle flere af disse longtail placeringer, og så har du lige pludselig en masse trafik jo. :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:41

Hej Misel

Tak for din back-up! Når man pludselig med meget få virkemidler finder sig selv på side 10 i stedet for side 21, er det fantastisk motivation - uden tvivl.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:50

Indkøberen/Fokus:

Hej Misel

Tak for din back-up! Når man pludselig med meget få virkemidler finder sig selv på side 10 i stedet for side 21, er det fantastisk motivation - uden tvivl.

Michael

hvorfor ikke ligge alt ud kan downloade ved en kode , ved f.eks. vis man har et forum hvor du godkender medlemmer, det er derved lettere at hurtigt få alt nyt uden at skulle skrive til dig og der er flere der vil linke til dig da du giver mere gratis væk.

kender udmærket motivation faktor er meget vigtigt , når man har nogle mål man vil nå og kan ses de kan nås

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:50

Og jeg bliver da lidt trist til mode, når folk kommenterer på et indlæg uden at undersøge tingene. Jeg er faktisk ved at etablere en relevant side uden spam og med unikt indhold. Jeg tillader mig at være glad for min beskedne placering på baggrund af den minimale tid, jeg har brugt på det. Normalvis skriver du da udemærkede indlæg, men du skyder altså forbi her....

Hej Michael,

Jeg tror du overså min smiley i enden af mit indlæg. :-)

Min pointe (omend måske lidt skjult hvilket jeg beklager) var egentlig bare at prikke lidt til dig og få dig til at tænke over hvorvidt målet med din side burde være at ligge nr.1 på google, eller det burde være at folk skrev til dig om at dine råd og artikler havde hjulpet dem til bedre privatøkonomi, at du havde x besøgende om dagen eller et andet målepunkt der havde relation til mennesker og ikke til maskiner.

Nu er vi jo i jantetæskeren og jeg synes det er fornemt at du er kommet højere op på google og det skal da fejres, da de små sejre også skal fejres, men det virkede bare på dit oprindelige indlæg som om at du fokuserede mere på at sidens mål var at komme højt på google.

Personlig mener jeg ikke en høj placering på google er et successkriterie for et projekt, men derimod en sideeffekt af at have et godt projekt, især når det kommer til blogs og anden indholdspublicering på nettet.

Den holdning har jeg fordi der generelt er en tendens (og især herinde blandt de lidt mindre firmaprojekter) at vurdere en success baseret på hvor højt man ligger på google, eller at man som virksomhed baserer sine primære arbejdskræfter på at komme så højt op på google som muligt (Nr 1 = instant success og millioner) og gerne med nogen cowboytricks. Det fører desværre ret hurtigt til et resultat hvor kvaliteten af indholdet træder bag ved SEO'en over tid.

Jeg siger ikke det er tilfældet endnu med dit site (som jeg faktisk var forbi og kigge lidt på), men det jeg nævner i min kommentar var heller ikke relateret direkte til sitets nuværende tilstand og indhold, men derimod til hvor det kan risikere at ende hvis du blindt forkuserer på at sitets mål er at komme nummer 1. på Google på bestemte ord. :-)

Jeg er nok bare en af de rabiate computer-nørder der synes at søgemaskiner og nettet ville være bedre værktøjer hvis indholdsudbyderne tonede kampen om maskinernes gunst lidt ned og fokuserede på menneskerne bag skærmen i stedet og deres behov, sådan at det blev søgemaskinernes opgave at tilpasse sig til indholdet og ikke omvendt.

Du skal selvfølgelig være glad for din placering og at den bliver bedre hele tiden, det skal der ikke være nogen tvivl om. Min kommentar var udelukkende ment som en opfordring til måske at sætte et mere menneskeligt og knap så maskinelt målt for dit website, da en placering som nr. 1 på google er flygtig og kan forsvinde fra dag til dag, men et par 100 besøgende om dagen der følger dit rss feed og kan huske dit domænenavn, eller et par 100 tilmeldte på et nyhedsbrev er langt mere loyale og sikker grobund for en forretning. :-) 

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:07

Hej Oscar

Ja, jeg overså din smiley. Dit nye indlæg er meget mere brugbart og jeg er meget enig med dig i det du skriver.

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:50

Tillykke med det,

Men kunne det ikke tænkes at dette "indlæg" bare er en del af din SEO strategi. 

Alle ved jo at google ofte crawler et site som Amino, så at du smider dit link ind giver jo dit site et ekstra boost ;)...

Kan ikke se hvad meningen ellers skulle være med det her "indlæg" ;)...bare en tanke...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:31

Hej T. Iversen

Jeg ved godt, at Google er glad for Amino. Min tråd er placeret under Jantetæskeren, bare fordi jeg er glad. Mit liv som iværksætter er blevet en hobby, og da jeg ingen andre iværksættere har i familien, som jeg kan sparre med, bruger jeg Amino til at sprede min glæde og viden. Der behøver ingen dybere mening være med et indlæg på Amino...

Michael

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:26

Oscar Eg Gensmann:
Den holdning har jeg fordi der generelt er en tendens (og især herinde blandt de lidt mindre firmaprojekter) at vurdere en success baseret på hvor højt man ligger på google, eller at man som virksomhed baserer sine primære arbejdskræfter på at komme så højt op på google som muligt (Nr 1 = instant success og millioner) og gerne med nogen cowboytricks. Det fører desværre ret hurtigt til et resultat hvor kvaliteten af indholdet træder bag ved SEO'en over tid.

Oscar -> Jeg kunne ikke være mere enig i din pointe her... jeg har selv tidligere blogget om netop dette emne i min artikel om at indhold er gud! Jeg HADER vitterligt disse tusindevis af nyttesløse affiliatesites der vokser op hver dag og stjæler god opmærksomhed fra seriøse og kvalitetsrige websites.

Michael -> Når det så er sagt - så har jeg læst lidt på din blog, og det er jo netop unikke artikler du skriver, og ikke omskrevne pressemeddelelser eller engelske artikler der lige er vredet igennem google translate og så rettet til, som så mange andre "affiliate-sites" ynder at gøre.

Thumbs up herfra med din succes - og god fornøjelse med det videre arbejde på siden. Jeg tror du i fremtiden vil kunne høste stadigt stigende besøgstal hvis du skriver brugbare artikler om luksusfælder, vejen ud af dårlig økonomi mm. - for vi er jo verdens mest forgældede land og de unge lærer mindre og mindre om at lægge eksempelvis et simpelt husholdningsbudget... ;-)

Så bare klø på!

PS: Jeg savner dog en lidt mere levende grafik på siden (farver og billeder) og især billeder til at synke artiklerne med ;o) Teksterne er meget tunge så der skal lidt "luft" til at få dem til at sive ind...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)