Hvis du kan skaffe en kommasepareret fil (en såkaldt csv-fil) fra leverandøren, så kan du måske nå - lad os sige - 60-70 % af vejen, og så vil du måske kun skulle betale for evt. oversættelser.
som skrevet i starten af indlæget så skal tekster og billeder tages fra leverandør siden det er ikke muligt at få noget i en fil, men og der er en der kan lave et eller andet smart som kan kopiere det ud i en fil ved jeg ikke...
Hey... du må gerne skrive til mig når du har fået det gjort hvordan det gik med hvem hvis du gider ! :-)
Er du ikke bange for at spolere din side med de samme tekster og billeder som på alle de andre forhandleres hjemmesider??? Det er måske så standard-filer at de har en edge fordi de har fået dem elektronisk en eller anden vej...
Måske kan du godt bruge billederne, - men jeg tror det skader dig rigtig meget i søgemaskinerne at bruge tekster der findes i forvejen - og som måske findes i forvejen allerede et UTAL af steder.
Lige nu har jeg en gut til at lave produkter for mig - han finder ud af hvad det er for nogle på nettet ved at søge på varenummer og så laver han nogle fornuftige tekster der ikke er helt dumme seo-mæssigt, meta title og description m.v. - og jeg giver ham 25kr pr. stk
Ja, du kan ryge i problemer i forhold til DC på søgemaskinerne.
Jeg vil dog gerne lave en parser, henter tekster og billeder ud fra din leverandørs side og derefter smider dem ind på dit website. Send mig en PB, så finder vi ud af noget.
jeg er ikke bange for søgemaskinerne, da varerne kun skal bruges i et "lukket miljø" og de varer der skal kunne ses via google skal teksten ændres en del, men der er jo meget tid at spare ved at hive farver,størrelser, matrialer mv over
hvis det bare skal kopieres over og er rent idiotarbejde, så lav en sag på freelancer
når der "kun" er 400 produkter tror jeg ikke det kan svare sig at lave en parser, - medmindre man er heldig og finde en programmør med en tryllestav :-)