Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgeren.dk - er det noget eller???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er blevet kontaktet af søgeren.dk

Er der nogen af jer der har erfaringer (ved det er nyt) eller gjort tanker om det er en investering værd?

Konsulenten er flink nok og virker ikke sælger smart i en fart. Men igen er det her en god løsning?

Erfaringer og input ønskes :-)

pft

Jesper

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:38

Bondefangeri at betale for at få dit link ind på en hjemmeside. :) Det er min mening. 

Nu ved jeg ikke hvilket tilbud du har fået, men jeg ville aldrig betale for at få sat mit link ind på en hjemmeside med en masse andre links?

Der findes måske 100vis af gratis danske link kataloger.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:39

Det vil nok være lidt nemmere at tage stilling til hvis du beskrev hvad det er du overvejer at købe hos dem? :-)

Jeg går ud fra det har noget at gøre med annonceplads, men er det CPC eller CPM, hvilke statistikker har konsulenten givet dig at forholde dig til i forhold til antal brugere, forventet antal klik osv, samt hvordan de dokumenterer denne effekt?

Når jeg hurtigt kigger på sitet, så ligner det en stor forvirret rodebunke, så jeg har svært ved at forestille mig at der kan være ret meget kvalificeret trafik der kommer igennem der, som ikke kan købes billigere igennem andre kilder (google adwords, affiliate netværk, klassiske index sider som krak, de gule sider m.v.). Men jeg kan tage fejl. På overfladen ser det bare ikke specielt professionelt ud :)

Hvis de 1300 kr det ser ud til at koste ikke er nogen du kommer til at begræde hvis du får 0 ud af dem, så kan det da sikkert ikke skade at prøve. Personligt ville jeg bare ikke forvente mig meget af det.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucky Charm:

Bondefangeri at betale for at få dit link ind på en hjemmeside. :) Det er min mening. 

Nu ved jeg ikke hvilket tilbud du har fået, men jeg ville aldrig betale for at få sat mit link ind på en hjemmeside med en masse andre links?

Der findes måske 100vis af gratis danske link kataloger.

Ahh det er da vist lidt hurtigt at skære alle websites over en kam med sådan en udtalelse :)

Det kan godt være der findes 100vis af gratis link kataloger, men de fleste af dem er også noget hø, lavet af private personer der har læst en artikel på nettet om at man bliver SEO-ekspert hvis man installerer et link katalogscript.

Men der skulle nu gerne være en væsentlig forskel på at få et link på forsiden af dr.dk og så på "svend bendts link katalog power website", uanset om man gør det for den organiske trafik et website kan give af helt naturlige årsager fordi linket passer til publikummet, eller man forsøger at pumpe sin SEO ved link backs.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan ikke se hvordan de være prisen værd nul links ifølge yahoo site seach og de findes nærmeste ikke i google og tvivler stærkt på siden har 10.000 daglig besøgene på siden for der er mere end et firma på siden, derved lav chance for de klikker overhovedet på dig, vis det skulle nogle være er det sikkert firma selv og dig selv der tjekker og om linket virker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:58

Oscar Eg Gensmann:

Ahh det er da vist lidt hurtigt at skære alle websites over en kam med sådan en udtalelse :)

Tja det kan godt være, men jeg mener stadig at det er bondefangeri at finde et godt domæne og tjene penge på at lægge et link til en anden hjemmeside. Og det er min holdning. :)

Som jeg skriver, har jeg heller ingen anelse om hvilket tilbud trådstarter har fået. 

Oscar Eg Gensmann:
Det kan godt være der findes 100vis af gratis link kataloger, men de fleste af dem er også noget hø, lavet af private personer der har læst en artikel på nettet om at man bliver SEO-ekspert hvis man installerer et link katalogscript.

Det ved jeg nu ikke om du har ret i. Har da set pænt mange link kataloger som er blevet offentliggjort her på amino som ser meget fornuftige ud. 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:41

Lucky Charm:
Tja det kan godt være, men jeg mener stadig at det er bondefangeri at finde et godt domæne og tjene penge på at lægge et link til en anden hjemmeside. Og det er min holdning. :)

Nu findes der jo også andre websites end bare lige dem der laver link-kataloger m.v. som lever af reklame-indtægter, hvilket var min oprindelige pointe. :)

Selvom man godt kan blive i tvivl nogen gange, så er der faktisk stadigvæk virksomheder og websites som kan sende kvalificeret trafik via reklamer uden at det behøver at have noget at gøre med SEO, backlinks værdi og lignende, men hvor det reelt set bare handler om at brugerne klikker på et link fordi de er interesseret i at vide mere, således at linket har mere værdi end bare SEO.

Et målrettet website som rent faktisk har en dedikeret brugergruppe (der kommer af andre årsager end at de er blevet luret derind via annoncer eller lidt for kreative domænenavne og konkurrencer m.v.), behøver ikke at have 10.000 vis af besøgende hver måned for at kunne være værdifuld for en annoncør, så længe hans produkt passer til brugerne af sitet.

Det synes jeg ikke søgeren.dk virker til at være, da den ligner de andre ligegyldige link kataloger, men der findes websites som stadigvæk fokusere på at skabe værdi og indhold for brugerne og som ikke bare handler om håbløse affiliate reklamer, eller ubrugelige artikelsider.

Desværre er det dog en døende race i det danske ivæksættermiljø ser det ud til (at dømme ud fra mange af indlæggene på amino der primært handler om nemme penge på affiliatesider, artikelskrivning m.v.), men de eksisterer og kan i visse tilfælde sagtens give god kvalificeret og købedygtig trafik uden at de nødvendigvis giver 10.000 af besøgende. Derfor synes jeg det er fjollet at skære alle websites der tilbyder annonceringsmuligheder over den kam der hedder "svend bendts link katalog webside" og så sige at dem vil man aldrig overveje at bruge til markedsføring. :-)

Men som du siger det er bare din egen mening, og den skal du til enhver tid have lov til at have. Jeg synes bare kommentaren var lidt unuanceret og gav mit besyv med. :-)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:52

Lucky Charm:

Oscar Eg Gensmann:

Det ved jeg nu ikke om du har ret i. Har da set pænt mange link kataloger som er blevet offentliggjort her på amino som ser meget fornuftige ud. 

Det er så bare min personlige holdning. Et link katalog lavet for at gamble søgemaskinerne m.v. og ikke for brugernes skyld er noget hø i min verden.

Jeg anerkender helt klart mulighederne med diverse SEO teknikker osv. og at der er folk der tjener penge på at lave den slags og fred med det, men jeg synes de er noget skrammel der fylder søgeresultater op med ubrugelige mellemlagssider der ødelægger nettet for normale brugere, så længe de ikke tilbyder andet end at viderestille folk til det site som de oprindelig ledte efter.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:52

dobbeltpost - bare slet

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:01

Hej igen,

Det er en pakke hvor man betaler 3000 kr for at få en mini hjemmeside (kalder de det) på deres site og så 50 søgeord. 

Men synes selv de er til mere irritation end gavn men det er min egen opfattelse og derfor spørger jeg her. For hvis I andre siger - det er bare vejen frem og det man skal gøre så vil jeg da overveje det positivt. Ellers ikke. 

pft

Jesper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)