Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Link Portal.. Tilføj dit link gratis og giv os gode råd

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, nu er det ikke fordi jeg selv har særlig meget forstand på det, men jeg har haft det op at vende med webmaster (der er nybegynder i programmering). Ved ikke hvor meget han har ret, men han siger at det skal kodes i ajax for at det ikke laver ''den fejl''. Og han kan ikke kode i ajax. Har lige lært php for nylig...

Mht. tilføje flere sites, så er det noget vi skal til at lave. At man i kontrol panel kan tilføje flere sites.

Ajax er en mulighed - men mest af alt nok blærerøvs-muligheden. Det er super simpelt at lave ved fx at føre værdierne tilbage vha session eller lave alt arbejdet på én side så siden submittes til sig selv... mulighederne er mange uden at det behøver koste det store besvær.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:51
Dato: 10-03-2007 04:24:08 Forfatter: Lasse H. Kristiansen
Dato: 08-03-2007 17:09:44 Forfatter: AndersSaugstrup Når du har to domæner, så lav sitet i to ens versioner, så man både kan tilmelde sig det ene og det andet. Nu har du jo en skabelon og et script, som virker, så er det bare at fordoble!

Hilsen Anders

Ahva''? Hvis dit forslag går på, at han skal drive to ens websites (identisk indhold) fra to forskellige domæner, så er det ikke just en god ide.

Hej Lasse,

Bare rolig :) Ideen er ikke at kopiere indholdet - bare formen. Indholdet bliver automatisk forskelligt, da det primært er brugerstyret. Om kategorierne skal have ændret navne en lille smule og den slags tilpasninger er muligt, men grundlæggende er idéen at kopiere "skabelonen" og lade brugerne sørge for at indholdet er unikt.

Er du uenig i at det er en smart idé?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:50
Anders,

Jeg må tilstå, at jeg ikke havde været forbi siden, før jeg skrev indlægget. Mindes at William havde skrevet, at siden skulle være en online "markedførings ressource" for markedsføringsfolk og iværksættere, dvs. være fyldt med artikler omkring markedsføring, men det var måske et andet domæne - eller måske husker jeg bare forkert.

Nej, der sker formentlig intet ved at kopiere koden, sålænge indholdet ikke er identisk på de to sider.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:43
Hej Lasse :)

Det var et andet domæne... MarketingGuide.dk - Men det projekt kræver mere end jeg regnede med.. så det arbejder jeg stadig på.... men kommer snart :)))

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:04
Jeg kan se at google allerede nu har indexeret forsiden af advertise.dk samt en enkel underside... hvorfor er den stoppet der og ikke indexeret mere? Er der en bestemt grund til det, eller tager det noget tid før de andre kommer?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:22
Hav tålmodighed og arbejd på at skaffe indgående links i mellemtiden.

Du har lidt HTML titler, du skal ha' ændret/gjort individuelle (underkategorier).

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:16
Hej Lasse,

Tak for din besked. Jeg får rettet titlerne på underkategorier...

Nu har søgemaskinerne været rundt på advertise.dk, men det undrer mig at der f.eks. er et site, der er tilføjet efter et andet, men det nyeste er indekseret af google og det ældste er ikke... Det kan jeg godt nok ikke forstå... Indekserer de ikke alle sider?

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:15
Hej Alle,

Jeg tror det er rimelig godt det her...

Når jeg søger "tilføj website" i google, kommer jeg op på første side... Det er jo helt kanon... Min titel hedder:

"Tilføj website og link gratis"

Men når jeg søger på "tilføj link" opgav jeg helt at finde mig selv... Skal jeg evt. ændre titlen til:

"Tilføj website, tilføj link, tilføj hjemmeside gratis" så bl.a. "tilføj link" får en bedre placering? Eller hvordan hænger det sammen?

Mvh

William

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)