Hejsa! Jeg har en webserver stående med en håndfuld webhotel kunder. Jeg har besluttet mig for at lukke serveren ned, og i den forbindelse vil jeg gerne give mine kunder den bedste service. Jeg søger nu en hostingudbyder som vil overtage disse kunder. Du skal ikke betale mig noget som helst for at få disse kunder, du skal blot give dem gratis webhosting i den tid de har tilbage af deres abonnement. Den kunde med længst tid er 8-9 måneder. Herefter kan du tage betaling for webhotellerne. Jeg har givet dem følgende: - 1GB webhotel for 99,- kr. om året inkl. moms. Hvis du kan give mine kunder en tilsvarende løsning ville dette være perfekt! Hvis du ikke kan, så kontakt mig alligevel. Domænerne er registreret hos GratisDNS, og peger på min webserver. Det er alle .dk domæner. Der er fuld diskretion omkring domænerne/kunderne, og derfor tager jeg kun imod seriøse henvendelser og giver kun detaljer pr. mail. HVIS DU VIL OVERTAGE MINE KUNDER, SKAL DU SENDE EN MAIL TIL: rdt@live.dk . Send et link til din egen webhotel forretning, eller send priser osv. Jeg vælger den bedste udbyder til mine kunder, da de skal have den bedste service. Sagen haster lidt, så tøv ikke med at sende en mail! LuckyCharm |
Lucky Charm:- 1GB webhotel
- 1 FTP konto
- 1 SQL konto
- Ubegrænset mailkonti
- Ubegrænset trafik
- ispCP Omega kontrolpanelfor 99,- kr. om året inkl. moms.
Vi er friske :) Dog kommer det til at koste 10 kr om måneden for dem, dvs en prisstigning på 20 kr om året :) Og vi er friske på at kompencere for perioden de allerede har betalt. Du kan se mere om vores butik på: MaxiWeb.dk
Dog bliver det med DirectAdmin istedet :-)
Du kan bare sende mig en mail på jh@webname.dk - såfremt det er interessant :)