Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på indkøbsvogne....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hey all...

Har en bekendt der skal starte egen butik, han er ved at undersøge hvad de forskellige ting koster... men indkøbsvogne kan han slet ikke finde noget om på nettet...

Så vil egentlig bare høre om der er nogle herinde der kender priserne på sådan nogle...

"Bare" Den slags de har i føtes, brugsen og lign...

 

Hilsen

Me ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at kunne huske uden at jeg vil stå til ansvar for min udtalelse, at sådan nogen koster omkring 1500,- eks moms pr. stk. Den pris er højest sandsynligt ved køb omkring 50 stk af gangen. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg Biludlejning:

Jeg mener at kunne huske uden at jeg vil stå til ansvar for min udtalelse, at sådan nogen koster omkring 1500,- eks moms pr. stk. Den pris er højest sandsynligt ved køb omkring 50 stk af gangen. 

Det var også det jeg mener jeg havede hørt... men nu det bekræftet det er deromkring..

Mange tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kan ikke andet forestille mig, at din ven naturligvis starter op i kæderegi. Disse har naturligvis konsulenter, der kan svare på dette. Afhængig af forretning og koncept kan man ofte være rigtige heldige at kunne finde dem brugte til en fornuftig pris.

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

min gamle lærer fortalte om en elev han havde haft der havde smadret en indkøbsvogn, og det kostede ham 2000 kroner. Men der er vel mængderabat

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis din bekendte har behov for vare til sin butik så kontakt: wh@al-haq.info 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

domainbroker:
Hvis din bekendte har behov for vare til sin butik så kontakt: wh@al-haq.info 

Ja han/hun skal sikkert bruge nogen varer, men det er jo langt fra sikkert at de havde planlagt at købe beklædning og værktøj?

Det er okay at lave reklame for sin egen/bekendtes forretninger, men gør det da i det mindste rigtigt! Hvis du ikke kender branchen så find ud af denne først, derefter kan du lave relevant reklame! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)