Hej Aminoer |
Fiskesteder i Århus?
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tak haha den var god
|
ved ikke hvor du bor i århus.. Men kig her.
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=236101 ellers google det engang, gjorde jeg og der kom mange hits. |
hvis du har en bil er der ikke alvorligt langt til pinds mølle. Dejlig put and take sø med fantastisk natur tilknyttet.
Og nu bliver det varmt i morgen, så en lille picknic kurv vil vel ikke være helt af vejen:-)
|
Nu fisker jeg maks. 1 gang om året - og det er egentlig ikke for fiskenes skyld, men den anden fangst i form af øl :-) |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Håber silden bed på krogen... Og indsæt selv andre dårlige jokes ;-) Du har jo nok været afsted, men en god mulighed er altid at kigge efter Put & Take -søer, da man for det meste ved, hvad der er i søen. Derfor er det rigtig 'begynder-fiskeri'. Du skal ikke ud at opfinde den dybe tallerken, og finde ud af en hel masse inden turen... |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
seriøst Denni har du intet fanget i pinds?
Det er da lige før fisken selv går i land for en der nede sidst jeg var der( godt nok 10 år siden :-) )
|
Har ikke fanget noget som helst de sidste 4-5 gange (fordelt over 7-8år) - kan sagtens være mit udstyr er for ringe, men det virker ved Grumtrup. :) |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej drenge Tak for jeres forslag! Jeg skal helst sikkert tjekke de steder ud. |