Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Bigfoot

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg tænkte lige på, om Thorborg laver en ny viral video, hvor han revser mediernes optagethed af begivenheder, som ikke har så stor relevans for større dele af befolkningen.

Idéen er i hvert fald hermed givet videre :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arrrh, den nyhed om bigfoot er måske relevant for en del af befolkningen, da den abe der er sluppet ud faktisk kan være farlig. Men at Thorkild Dahl, i går i 12-nyhederne, kunne rapportere at der var kommet 2 personer sejlende i kajak, og derefter gået på restaurant for at spise - det kan virke ret ligegyldigt Wink

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Var maden god og sejlede de efter maden videre i kajakken?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:57

Keld:
Men at Thorkild Dahl, i går i 12-nyhederne, kunne rapportere at der var kommet 2 personer sejlende i kajak, og derefter gået på restaurant for at spise - det kan virke ret ligegyldigt Wink

Big Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:21

Keld:
kunne rapportere at der var kommet 2 personer sejlende i kajak, og derefter gået på restaurant for at spise

Det er relevant at vide hvor meget den erhvervsdrivende tjente på den handel, jeg kan allerede se overskrifterne for mig 339,- Kr for 2 hovedretter og fadøl - En lykkelig Restuarant ejerSkype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55

Det var et fuldstændig håbløst indslag, det handlede om hvordan danskerne nyder det gode vejr, og hele vejen igennem rapporterede Thorkild om alle mulige ligegyldige ting, men det jeg skrev med de 2 i kajak var dog det mest ligegyldige! Og det håber jeg også han selv ved Wink Historien melder dog ikke noget om hvor meget restauranten tjente eller om de to sejlede videre efter deres besøg på restauranten. Men vi kunne jo fra Amino's side igangsætte en eftersøgning af de to personer, så kan vi få afklaring på vores mange spørgsmål Wink

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:15

Keld:

Det var et fuldstændig håbløst indslag, det handlede om hvordan danskerne nyder det gode vejr, og hele vejen igennem rapporterede Thorkild om alle mulige ligegyldige ting, men det jeg skrev med de 2 i kajak var dog det mest ligegyldige! Og det håber jeg også han selv ved Wink Historien melder dog ikke noget om hvor meget restauranten tjente eller om de to sejlede videre efter deres besøg på restauranten. Men vi kunne jo fra Amino's side igangsætte en eftersøgning af de to personer, så kan vi få afklaring på vores mange spørgsmål Wink

Når de er identificeret, så skal der samles ind til at hyre nogle kramme rockere.
Intet mere skræmmende og forvirrende end flere store brød, der siger "KOM HER!!!"

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:57

Ja, det er sgu da helt forkert med alle de fredelige nyheder.

Lad os nu få noget mere af det vi hungrer efter. Nemlig vold, mord og modbydelighed.

Fri os fra det pjat med folk, der glade over at andre trives, eller har fundet deres barn igen.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:04

John J:

Lad os nu få noget mere af det vi hungrer efter. Nemlig vold, mord og modbydelighed.

Fri os fra det pjat med folk, der glade over at andre trives, eller har fundet deres barn igen.

Hvem skriver, at de gerne vil have vold, mord og modbydelighed?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

John J:

For at fortsætte ironien: Så synes jeg det er super fedt når folk overdriver og overfortolker noget.

Jeg har ikke sagt at jeg ønsker mere vold osv. i nyhederne, men det hedder nu en gang nyhederne, og det er næppe en nyhed at to mænd kommer sejlende i en kajak, eller at folk nyder det gode vejr - det kan ikke komme som en overraskelse. De kunne i stedet havde brugt de 2 min. på at fortælle om en ny opfindelse, eller et initiativ iværksat for at skaffe penge til hjemløse osv. Men i stedet bliver sendetiden brugt på sådan noget ligegyldig pladder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)