Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MasterMind-Gruppe for unge kvindelige iværksættere!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-kvinder,

Jeg har netop lanceret min nye Skaberinde MasterMind-Gruppe, som henvender sig til dig der er er ung kvindelig selvstændig med en ny-opstartet virsomhed (under 2 år gammel).

Det er intense månedlige MasterMind-møder til dig der er klar til at nå deres mål og udvikle deres drømmebusiness – med suveræn support fra et hold på 6 ligesindede passionerede selvstændige kvinder.

Formålet med Skaberinde MasterMind er at gøre dig i stand til at skabe din drømmebusiness. Din MasterMind-Gruppe vil hjælpe dig med at finde løsninger på dine udfordringer, brainstorme ideer til din forretningsudvikling, give dig feedback på dine ideer, støtte dig, holde dig oppe på dine mål, og ikke mindst fejre dine succeser med dig – også med champagne.

Er det noget du savner? Så læs mere lige her. Du får 10 % rabat som amino-medlem.

Kærligst,

Louise Blossfeld

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:39

Hej Louise

Jeg kunne være interesseret i dit tilbud og ser muligheder i et Århus-arrangement, hvis dette er mulig!?

Jeg vil dog understrege, at jeg ikke ser mig selv i dine fixpunkter. De fremstår en smule sortsynede, hvis jeg skal sige min ærlige mening.

Jeg har endnu ikke haft modvind og ønsker blot sparring fra ligesindede..

- Celgaard Big Smile

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Hej Celgaard,

Jeg afholder desværre (endnu) ikke MasterMind-grupper udenfor København.

Og tak for din feedback :)

Kærligst,

Louise

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)