Jeg har været med i over 10 år nu og har hjulpet mange også med priser som er til at betale, men jeg holder på marked i sig selv "bestemmer" hvad den gennemsnitlige pris skal være. Jeg forstår hvad du mener men når nu du har være med lidt længere vil du opdage at virkeligheden er lidt anderledes. Jeg kan udmærket forstå dine synspunkter man skal bare tænke sig lidt om ;)
Sådan er livet, fordi du er sulten kan du jo heller ikke gå på restaurant og spise gratis sammen med alle dem der betaler.
Mere end jeg havde regnet med? jamen jeg sørger jo så for at indhente tilbud fra flere inden jeg går i gang, dette vil give mig en fornemmelse af hvad jeg kan regne med.
Korrekt, dog vil det være en fordel og sikre sig at det er en ko og ikke en tyr fra start /allan |
Allan er nok en af dem som har hjulpet og stadigvæk hjælper mange her på Amino med gode forslag, hints, tips m.v.
Allan har været med i mange år og har erkendt, som så mange af os andre, hvordan livet hænger sammen - man skal kunne tjene til dagen og vejen på den ene eller anden måde.
Det er dog sjældet at nogen tilbyder sin arbejdskraft gratis til en virksomhed som sælger ens ydelser videre som nu trådsstarters virksomhed skriver at de gør (også selvom de er 15-19 og måske lige har et par ting eller to de skal erkende )
Se nu ved jeg ikke om det er trådstarter eller Andreas der malker tyren ;-)
/Søren