Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Grafiker søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Seierup:
Du kunne vælge som den anstændige freelancer du er, at tilbyde din hjælp til nye på et mere acceptabelt niveau og senere måske ende med at få bedre end du kunne, hvis du dræbte alt og alle! Sagt på en anden måde, er det måske smart at hjælpe til nu! Så kan du senere tjene langt mere på dem, end du kunne hvis du dræbte dem fra starten!

Jeg har været med i over 10 år nu og har hjulpet mange også med priser som er til at betale, men jeg holder på marked i sig selv "bestemmer" hvad den gennemsnitlige pris skal være. Jeg forstår hvad du mener men når nu du har være med lidt længere vil du opdage at virkeligheden er lidt anderledes. Jeg kan udmærket forstå dine synspunkter man skal bare tænke sig lidt om ;)

Andreas Seierup:
Det værste for en iværksætter må være at søge hjælp og det eneste man fik af vide var at alle ville have penge for den hjælp de satte til rådighed!

Sådan er livet, fordi du er sulten kan du jo heller ikke gå på restaurant og spise gratis sammen med alle dem der betaler.

Andreas Seierup:
Set fra en anden vinkel
Hvis du havde et problem med noget i din virksomhed. Du postede og fik en bogholder til at hjælpe dig! Den bogholder tog mere end hvad du havde regnet med og på den måde mistede du lysten til at fortsætte!

Mere end jeg havde regnet med? jamen jeg sørger jo så for at indhente tilbud fra flere inden jeg går i gang, dette vil give mig en fornemmelse af hvad jeg kan regne med.

Andreas Seierup:
Det er bare ikke altid man skal malke koen, før den er klar!

Korrekt, dog vil det være en fordel og sikre sig at det er en ko og ikke en tyr fra startSmile

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan er nok en af dem som har hjulpet og stadigvæk hjælper mange her på Amino med gode forslag, hints, tips m.v.

Allan har været med i mange år og har erkendt, som så mange af os andre, hvordan livet hænger sammen - man skal kunne tjene til dagen og vejen på den ene eller anden måde.

Det er dog sjældet at nogen tilbyder sin arbejdskraft gratis til en virksomhed som sælger ens ydelser videre som nu trådsstarters virksomhed skriver at de gør (også selvom de er 15-19 og måske lige har et par ting eller to de skal erkende )

Se nu ved jeg ikke om det er trådstarter eller Andreas der malker tyren ;-)

/Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52

Kaffe & Co:

Allan er nok en af dem som har hjulpet og stadigvæk hjælper mange her på Amino med gode forslag, hints, tips m.v.

Allan har været med i mange år og har erkendt, som så mange af os andre, hvordan livet hænger sammen - man skal kunne tjene til dagen og vejen på den ene eller anden måde.

Så det du siger er at nye iværksættere skal jordes af en gammel ræv, frem for hjælpes i gang? Fint udgangspunkt. Tænk hvis vi alle gjorde som jer, så ville der være mange iværksættere. Så vidt jeg ved, sidder du lige nu på amino som er til for at hjælpe (GRATIS)? hm, husk at det ikke er alting man skal have løn for.

Kaffe & Co:

Det er dog sjældet at nogen tilbyder sin arbejdskraft gratis til en virksomhed som sælger ens ydelser videre som nu trådsstarters virksomhed skriver at de gør (også selvom de er 15-19 og måske lige har et par ting eller to de skal erkende )

Se nu ved jeg ikke om det er trådstarter eller Andreas der malker tyren ;-)

/Søren

Søren, de sælger ikke ens arbejde videre i den forstand som du har forstået det! Det arbejdet består i er at rådgive og give enkelte grafiske elementer til deres arbejde. Før arbejdet påbegyndes en % afregning af alle designere som har deltaget til projektet. På den måde får folk en løn, for det de har lavet! Hvor er det forkerte henne i det? Jesper Nissen skriver rent ud sagt kun at du ikke bliver millionær og du skal gøre det ligeså meget for oplevelsens skyld!

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:17

:-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Andreas Seierup:
Så det du siger er at nye iværksættere skal jordes af en gammel ræv, frem for hjælpes i gang? Fint udgangspunkt. Tænk hvis vi alle gjorde som jer, så ville der være mange iværksættere. Så vidt jeg ved, sidder du lige nu på amino som er til for at hjælpe (GRATIS)? hm, husk at det ikke er alting man skal have løn for.

Andreas, det er flot, at du og trådstarter har fundet sammen i et projekt, som I tilsyneladende svinger rigtigt godt sammen i. Tillykke med det! Yes
Men det gør altså ikke alle andre grafikere, designere mv. til nogle skurke, der udelukkende er ude på at malke andre iværksættere. 

Med hensyn til Amino: Hvis du tror, at Amino kun er en gratis platform, har du ikke set nok at Martin Thorborgs videoer. Martin lægger på ingen måde skjul på, at Amino også skal være en forretning, der ud over at have en god håndfuld fuldtidsansatte også godt må give lidt ussel mammon til indehaveren. Skype-Smile

Ja, der er gratis rådgivning, og masser af den, på Amino. 
Men der er også betalbare ydelser , som f.eks. den vanvittigt attraktive Amino PLUS.
De reklamer, som også er på Amino, er der selvfølgelig også et formål med.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:01

Hej Jesper

Jeg er grafiker af uddannelse, og udfører gerne freelanceopgaver, som du har beskrevet. Jeg har stor erfaring med alle adobe-programmer også til at optimere grafik og fotos til web.

du kan se nogle eksempler på mine arbejder på www.danfinweb.dk

med venlig hilsen

Hugo Hansen

2624 80 51

email: hugo9els@gmail.com

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 12:07

tellervo:

Hej Jesper

Jeg er grafiker af uddannelse, og udfører gerne freelanceopgaver, som du har beskrevet. Jeg har stor erfaring med alle adobe-programmer også til at optimere grafik og fotos til web.

du kan se nogle eksempler på mine arbejder på www.danfinweb.dk

med venlig hilsen

Hugo Hansen

2624 80 51

email: hugo9els@gmail.com

Hej Hugo

Jeg har fundet en grafiker. 

Men jeg skal nok holde dig i baghovedet :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)