Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Grafiker søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere

Jeg har en lille "virksomhed" hvor vi laver webdesigns, hoster servere og laver it hjælp.

Jeg har brug for en freelancer til at lave det grafiske, da vi er bedst til det med at programmere hjemmesiderne. Du får ikke timeløn, men løn for det stykke arbejde du udfører. Du skal ikke være med bare for at hive en masse penge ind på det. For det kommer du ikke til. 

Så send mig en mail på admin@nasjn.net, hvis du er interesseret i at få erfaring med at være med på et hold, hvor vi arbejder sammen om alle opgaver, og ikke får så høj løn.

Venlig Hilsen

Jesper Nissen

Ejer af Nasjn.net

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51

Du finder med garanti hjælp med det grafiske, hvis du slår jobbet op i Amino Freelancer. Der er en del grafikere tilknyttet som rykker hurtigt på nye opslag. Du kan lave et udbud her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

Har du/i mulighed for at uddybe hvordan opgaverne kan udvikle sig? er det templates? slice dokumenter eller hvordan?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:33

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 22:09

Alexander R. B:

Og hvad kan en freelance grafiker forvente af ikke så høj løn pr opgave hos jer ca.?

Det man kan forvente er at dele en masse erfaring med os andre.

Men Andreas over dig var interesseret. Så Jobbet er taget :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:34

Jesper Nissen:
Det man kan forvente er at dele en masse erfaring med os andre.

Det kan man desværre ikke betale med hos købmanden ;)

Men godt du fandt en ...

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Nissen:

Du får ikke timeløn, men løn for det stykke arbejde du udfører. Du skal ikke være med bare for at hive en masse penge ind på det. For det kommer du ikke til.

For mig, ser det ud som om Jesper tyder til at du får lidt til købmanden! Men ikke så du kan opkøbe den?
Jeg kan rigtig godt lide ideen med at søge en freelance gut til billig penge som kan tilbyde det sidste de mangler, uden det vælter deres drøm om at blive virksomhedsejere med overskud.. jeg tænkte de i forvejen nok har en masse penge ude i servere, programmer m.m.

Det sidste de mangler er nok bare en grådig grafiker, som vil have de få penge en nystartet virksomhed giver..

Jeg bød ind på jobbet for at hjælpe dem i gang! Ikke for at tjene penge på dem!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:08

Det skal der også være plads til.

Dog synes jeg at "grådig grafiker" er et lidt for stærk udtryk, vi skal vel også tjene penge for vores arbejde.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Seierup:
For mig, ser det ud som om Jesper tyder til at du får lidt til købmanden! Men ikke så du kan opkøbe den?

Nu skrev jeg intet om at købe den købmand men mere at handle der, lad mig sige det på en anden måde, man kan ikke betale sine regninger på den måde ;)

Andreas Seierup:

Det er helt fint som jeg også skriver, det korte af det lange er du kan ikke basere din freelance "virksomhed" på at hjælpe andre, der skal tjenes penge hvis man forsøger at leve af det som jeg gør. Ikke at der ikke er plads til at hjælpe det gør jeg tit.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28

Alexander R. B:

Det skal der også være plads til.

Dog synes jeg at "grådig grafiker" er et lidt for stærk udtryk, vi skal vel også tjene penge for vores arbejde.

Det synes jeg ikke det er. Alle vil tjene penge på deres arbejde, det klart. Men eftersom Jesper ikke siger du intet tjener, så synes jeg enlig kun det er grådigt at handle på en måde som nogen giver udtryk er spild af tid! Jeg har snakket med Jesper i lang tid nu og synes enlig at det er fair nok for det arbejde som jeg udfører. Som skrevet tidligere, synes jeg at det er fedt at hjælpe en iværksætter i gang! Uden at presse penge ud som ikke er tilstede endnu. Hvis virksomheden gik hen og fik et pænt overskud, kunne det være at tilknyttede blev belønnet på en måde som gav mere end bare penge!

DesignYOU:

Andreas Seierup:

Nu skrev jeg intet om at købe den købmand men mere at handle der, lad mig sige det på en anden måde, man kan ikke betale sine regninger på den måde ;)

Andreas Seierup:

Det er helt fint som jeg også skriver, det korte af det lange er du kan ikke basere din freelance "virksomhed" på at hjælpe andre, der skal tjenes penge hvis man forsøger at leve af det som jeg gør. Ikke at der ikke er plads til at hjælpe det gør jeg tit.

/allan

Jeg kunne ALDRIG finde på at basere min freelance virksomhed på at tørke lystige iværksættere på markedet. Du kunne vælge som den anstændige freelancer du er, at tilbyde din hjælp til nye på et mere acceptabelt niveau og senere måske ende med at få bedre end du kunne, hvis du dræbte alt og alle! Sagt på en anden måde, er det måske smart at hjælpe til nu! Så kan du senere tjene langt mere på dem, end du kunne hvis du dræbte dem fra starten!

Det værste for en iværksætter må være at søge hjælp og det eneste man fik af vide var at alle ville have penge for den hjælp de satte til rådighed!

Set fra en anden vinkel
Hvis du havde et problem med noget i din virksomhed. Du postede og fik en bogholder til at hjælpe dig! Den bogholder tog mere end hvad du havde regnet med og på den måde mistede du lysten til at fortsætte!

Håber du/i kan se hvor jeg vil hen med mit budskab! Jeg kan sagtens se hvad du mener, at man ikke skal arbejde gratis! Det er bare ikke altid man skal malke koen, før den er klar!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)