Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at arbejde gratis og forvente at investoren stod for betalingerne. Det meste omhandler jo tøj som jeg selv betaler for til dagligt. Og jeg skal jo vise nyt tøj konstant så kan på ingen måde være afhængig af en investor med hensyn til det. Men er enig i at jeg ikke behøver en investor, det gør jeg absolut ikke. Faktisk kender jeg kun en modeblogger der kører med en investor så det kan godt lade sig gøre sagen er bare at det tog hende 1 år og nå til hvor hun er hvor de andre modebloggere der er store har taget dem mellem 2-4 år at blive så en stor succes. Men jeg læser medie kommunikation til dagligt hvor jeg har fokus på mediet internet. Og arbejder på hvordan man kan få kommunikationen ud og skabe opmærksomhed på nettet. Samtidig har jeg jo som sagt arbejdet i en del år med mode for diverse designere og arbejder til dagligt i dag som skribent for et online modemagasin. Så ved hvordan man skal skal skrive, modtage og håndtere kritik og ros fra læsere og ville mene jeg selv er i stand til at skabe en blog og få succes ud af den. Men nu må vi se om et år har jeg forhåbentlig en blog jeg kan leve af og danmarks første blog hvor bloggeren har kunne leve af sin blog - for det er endnu ikke sket. |
Det lyder jo rigtig godt, og du skulle du nok have nævnt i OP ;)
Mit råd til dig er at du skal starte en blog så hurtigt som muligt. Så sætter du et klart, men overkommeligt mål for dig selv for eksempel 2 blog post om ugen, deadline tirdag og fredag ved midnat, og så går du igang med at skrive. Mens du er i gang med at bygge din blog op skal du selvfølgelig reklamere til dine venner, familie, kollegaer etc så så mange som muligt kan finde og følge din blog. Så om en måned kan du evaluere hvordan det er gået, om det er noget du skal gøre anderledes etc etc. Når du mener du er klar, laver du så en ny post her på Amino.dk "Invester i DKs hurtigst voksende og bedste modeblog!", hvor du har et link til din side, dine kompetencer, antal views / pr dag, followers og udviklingen i denne, evt reklame indtægter, hvor mange penge du har brug for og til hvilke præcist formål.
Hvis du præsenterer et rigtig godt produkt med stort potentiale for vækst ( eg indtægt ). Så skal du nok få fingerene i en investor, som kan hjælpe dig med at få det hele til at gå lidt hurtigere.