Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investorer søges

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du ret i :-)

Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at arbejde gratis og forvente at investoren stod for betalingerne. Det meste omhandler jo tøj som jeg selv betaler for til dagligt. Og jeg skal jo vise nyt tøj konstant så kan på ingen måde være afhængig af en investor med hensyn til det.

Men er enig i at jeg ikke behøver en investor, det gør jeg absolut ikke. Faktisk kender jeg kun en modeblogger der kører med en investor så det kan godt lade sig gøre sagen er bare at det tog hende 1 år og nå til hvor hun er hvor de andre modebloggere der er store har taget dem mellem 2-4 år at blive så en stor succes.

Men jeg læser medie kommunikation til dagligt hvor jeg har fokus på mediet internet. Og arbejder på hvordan man kan få kommunikationen ud og skabe opmærksomhed på nettet. Samtidig har jeg jo som sagt arbejdet i en del år med mode for diverse designere og arbejder til dagligt i dag som skribent for et online modemagasin. Så ved hvordan man skal skal skrive, modtage og håndtere kritik og ros fra læsere og ville mene jeg selv er i stand til at skabe en blog og få succes ud af den.

Men nu må vi se om et år har jeg forhåbentlig en blog jeg kan leve af og danmarks første blog hvor bloggeren har kunne leve af sin blog - for det er endnu ikke sket.

Fra København NV
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:23

Det lyder jo rigtig godt, og du skulle du nok have nævnt i OP ;)

Mit råd til dig er at du skal starte en blog så hurtigt som muligt. Så sætter du et klart, men overkommeligt mål for dig selv for eksempel 2 blog post om ugen, deadline tirdag og fredag ved midnat, og så går du igang med at skrive. Mens du er i gang med at bygge din blog op skal du selvfølgelig reklamere til dine venner, familie, kollegaer etc så så mange som muligt kan finde og følge din blog. Så om en måned kan du evaluere hvordan det er gået, om det er noget du skal gøre anderledes etc etc. Når du mener du er klar, laver du så en ny post her på Amino.dk "Invester i DKs hurtigst voksende og bedste modeblog!", hvor du har et link til din side, dine kompetencer, antal views / pr dag, followers og udviklingen i denne, evt reklame indtægter, hvor mange penge du har brug for og til hvilke præcist formål.

Hvis du præsenterer et rigtig godt produkt med stort potentiale for vækst ( eg indtægt ). Så skal du nok få fingerene i en investor, som kan hjælpe dig med at få det hele til at gå lidt hurtigere.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:50

Hvorfor en blog?

Der er også andre muligheder..

Jeg ville desuden foretrække kortere og mere præcise tekster, hvis dine tekster ligner dine svar i dette indlæg, idet svarene indeholder utrolig mange fyldord og manglende grammatik. Måske dette blot er dit talesprog?

Lidt tanker herfra og en masse krydsede fingreSmile

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:29

Når du kan dette:

Andreas Damgaard Pedersen:
Når du mener du er klar, laver du så en ny post her på Amino.dk "Invester i DKs hurtigst voksende og bedste modeblog!", hvor du har et link til din side, dine kompetencer, antal views / pr dag, followers og udviklingen i denne, evt reklame indtægter, hvor mange penge du har brug for og til hvilke præcist formål.

Vil jeg da gerne høre mere om projektet. Indtil da er det op på hesten og få skrevet noget. :)

Når du begynder at skrive, så tænk over hvilken tone og formuleringer, du vil ligge i teksterne. Dette kan bruges til at differentiere dig fra andre blog skribenter.

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 24. Apr 11
Skrevet kl. 00:35
Det har du ret i andreas :-) det tror jeg at jeg vil gøre. Så må vi se hvordan det går.

Celgaard - fordi blog er det jeg interessere mig for og det er det vi indenfor modeverdenen mangler i DK!

En modeblog indeholder primært masser og masser af billeder - ikke særlig meget tekst! Så nej det kommer der ikke til at være. En anden ting du skal vide om modeblogs er at sproget er meget talesprog. Du skriver som om du sidder og taler med din veninde og skal i byen. Det gør at læserne føler de er veninder med dig. Det dummeste man kan gøre med modeblogs er at skrive fint og formelt. Læserne vil bare føle du er bedre end dem. Se bort fra de grammatiske fejl dog det er bare fordi jeg lige skriver hurtigt ;)
Tilmeldt 24. Apr 11
Skrevet kl. 00:41
Det er også et spændene projekt, men noget der kræver ufatteligt meget tid. I blog verdenen indenfor mode nytter det dog ikke med et blog indlæg 1-2 gange om ugen. De store modebloggere har 3-4 indlæg om DAGEN! Selvfølgelig vil jeg jo starte blødt ud med 1-2 blog indlæg om dagen.

Men jeg tror sgu jeg vil lave noget reklame efter jeg er begyndt at skrive. Med reklame mener jeg gennem mit arejde: magasinet, designere mv. Derefter evt gennem FB og igennem msn my style galllery ( gratis reklame for modebloggere

Så kan jeg få en del læsere derfra. Drømme resultatet ville være 1000 læsere på en måned. Det kræver sgu også en ordentlig omgang men jeg vil give mig selv et mål der er lidt ud over det sædvanlige
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:49

Hej Cam

Du virker som en kvinde med ben i næsen, og der ved hvad du vil.

Vil glæde mig til at følge dig og din blogs udvikling. :) Hvis du får den igang og stadigvæk har lysten til en investor, vil jeg da gerne høre mere. ;-)

Knæk og bræk...:D

Dbh Kristoffer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan komme længere end man tror med få midler en af  hoved ting for at komme langt er motivation til at arbejde dag og nat så ens side er den der er bedste på alle punkter,

for selv med 200.000 kr kommer du ikke ret langt i markedsføring vis du ikke har den rette motivation og du vælger forkerte SEO valg , så viden er mere værd end penge for du mister alle dine penge uden en grund viden, vis du gør det forkert valg

En god grund viden er vigtigt omkring søge ord optimering , har du læst disse 2 bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http:// seo.demib.dk/

Husk brug gerne forummet her ved tvivl om noget, flere svare gerne helt gratis.

God ide start ud med at lave den bedste siden, og vis laver den bedste mode siden linker alle til dig og giv aldrig , for alt kan blive bedre guide om mode mv.

her et par tips i denne her tråd hvad jeg gør http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:40

Hmmm - Jeg forstår ikke helt problematikken, og hvorfor du skal bruge den "nødvendige" kapital.. Hvis du brænder så meget for det, -så kom dog igang, skriv for pokker... Og jo mere, jo bedre, jo mere relevant indhold din blog har, jo flere besøgende vil du halt automatisk få.. Du har, -hvis du kan det du skriver,og virkeligt brænder for det, alle tiders mulighed for at komme igang for kr. NUL.. Som jeg læser det du skriver så virker de 40-50.000 som en hæmsko for dig, og en "dum" undskyldning for IKKE at gøre det.. JA du kan måske springe nogle trin over med den beskedne kapital.. Men om nogen kan jeg tale med om, at TRO man ved hvad man går ind til, ved at have fulgt med i en årrække, en helt anden ting er, pludseligt at stå med det, og skal have det løbet igang... Kom nu igang, og får lavet de begynderfejl som alle laver, uanset hvor godt de mener at have recherchet i forvejen, mens der endnu er "gratis".. Når så du mener at have styr på det, så kig på dit kapitalbehov igen, hvis det overhovedet er der..;-)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Apr 11
Skrevet kl. 13:27

Jeg har valgt at gå i gang UDEN en investor første omgang :-) så må vi se hvordan det går, jeg laver evt. en opdatering her så i kan følge med hvis det har en interesse. 

Nu skal jeg bare have styr på hjemmesiden og planlægge blogindlæg !!

tak for hjælpen, det har været interessant 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)