Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To affiliate-sider med indhold til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej,

Jeg har fået fingrene i et nyt fedt domæne og derfor rydder jeg lige lidt op i stalden. 

Jeg sælger to hjemmesider.

Det får du:

• Indhold
  • Domæne
  • Kode 

En fuldstændig køreklar pakke, som kun skal linkbuildes. Hvis du aktivt vil drive siden videre foreslår jeg, at du tilføjer en blog. På den måde kan du supplere sidens statiske indhold med nyt og friskt indhold løbende.

De to sider er:

• Billigt undertøj (Nummer tre blandt de organiske resultater. Cirka 4-8 besøgende om dagen)
  • Billig opvaskemaskine (Nummer seks blandt de organiske resultater. Cirka 2-5 besøgende om dagen)

Siderne har til sammen omsat for cirka 50 kroner med AdSense, mens siderne har fundet deres naturlige leje i Google. Siderne er omtrent to måneder gamle.

Siderne er ekstremt målrettede og der er ikke de store besøgstal at komme efter under 1. og 2. pladsen i Google. Og det er da helt klart også dem, du skal gå efter, hvis du vil indfri sidernes potentiale.

Pris:

De to sider koster 800 kroner stykket. Send en privat besked eller en mail til mig her, så finder vi ud af noget.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:28

Har fået 2-3 bud, men annoncen får lige lov at køre indtil i morgen, før jeg slår til.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:30

Jeg fik ikke solgt siderne alligevel.

I er velkomne til at se bort fra den annoncerede pris og smide et bud i stedet. Fang mig på mail eller send en privat besked.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:10

Hej BZR.

Har lige sendt dig en mail.

Dbh

Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)