Affiliate hjemmeside sælges
Fra Snekkersten
Tilmeldt 27. Oct 10
Flot affiliate side med prissammenligning sælges.
Siden har udover et godt domæne , et stort indtjeningspotentiale og er 100% køreklar på nuværende tidpunkt.
Kom med et bud :)
Venligst Morten
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Nu er jeg ikke personligt interesseret, men hvis du gerne vil finde en, der er, mon så ikke et link ville hjælpe!
Mvh
Thomas
Svar
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra Snekkersten
Tilmeldt 27. Oct 10
Hejsa,
Jeg overvejede at sætte et link ind, men troede egentlig ikke at det var tilladt. :)
Her har I et link til siden: www.medie-priser.dk :-)
Venligst Morten
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-04-2011 kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvordan virker systemet? opdaterer det selv eller er det med egen opdatering? :)
ps. det er tilladt at linke til sin side.
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Hmm. Det tror jeg nu nok - der må bare ikke bydes her i tråden. Som jeg har forstået det. Håber, jeg har ret.
Svar
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Hmm. Det tror jeg nu nok - der må bare ikke bydes her i tråden. Som jeg har forstået det. Håber, jeg har ret.
Svar
Fra Snekkersten
Tilmeldt 27. Oct 10
Hej Andreas
Det foregår med egen opdatering, men dette er meget simpelt. Jeg har ingen baggrund indenfor design eller grafik og jeg har selv sat siden op og indsat priser osv.
Det ved jeg så nu :o)
Venligst Morten
Svar
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Martin Dyrhøj
Skrevet
24-04-2011 kl. 11:42
Svar
- Har du haft nogen indtjenning på siden?
- Hvor mange besøgende pr . dag?
- Hvor kommer de besøgende fra?
- Har du markedsført siden på nogen måde?
/Martin Dyrhøj
Svar
Fra Snekkersten
Tilmeldt 27. Oct 10
Hej Martin,
Da projektet har været sideløbende i min virksomhed , har vi max tjent omkring 400 kr. pr. dag et par gange. (Så potentialet er afgjort til stede, siden skal blot optimeres) Vi har ikke lavet noget særligt SEO på bloggen, da vi som sagt ikke har haft tid til den. Vi har generelt ikke mange besøg om dagen, men i en periode havde vi omkring 40-50 besøg. pr. dag.
Venligst Morten
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-04-2011 kl. 11:53
Svar
har du tjent 400 kroner om dagen på siden, med kun 40-50 besøgende i snit? i såfald byder jeg over alle ! :D
Svar