Men når der vælges Kreditkortbetaling, så går denne videre til paypal, og kunden ender på paypals frontpage, hvor de enten kan logge på ELLER.... læse 4-5-6 linier at de kan klikke HER, hvis de ikek har en paypal konto..
De fleste kunder overser dette, og klikker bort igen, da de tror de SKAL have en paypal konto.
Hvordan laves det således at man ender DIREKTE på siden hvor de kan indtaste kortinfo, og IKKE på paypals frontpage ??
Du kan få Paypal til at køre i baggrunden når du har Magento.. Det er slet ikke nødvendigt dine kunder ser det er Paypal du bruger.. Mener den nyeste version med Magento tillader API i baggrunden :)
Jeg har da set andre shops, hvor der er "direkte" betaling, men om det ermed APi eller andet ved jeg ikke.
Hvordan, pris, osv.. Jeg har et firma til at køre webshoppen for mig, men syntes lige dette skal fixes, da mange "klikker væk" tror jeg, da det er super super nemt at få det til at ligne at "nå man kan kun betale med paypal, og ikke kreditkort" ..
Så alt hjælp vil være godt.. er det noget jeg selv kan ændre i admin på magento eller skal min programmør gøre nogeT ?
API (Application programming interface) koster ikke noget og kan som sådan opsættes nemt og hurtigt. Dog vil jeg mene du bør få dit bureau til det, hvis du ikke selv har leget med det før (med al respekt for dig, så kræver det lidt kendskab til systemet).
md-betalinger er det månedlige eller? ellers ved jeg ikke hvad du mener