|
Jeg fandt lige en henvisning til vores hjemmeside på en blog på 24.dk og vil lige høre om det er korrekt at det er et do follow link? |
Det ligner et do follow link.
Debat
|
Jeg fandt lige en henvisning til vores hjemmeside på en blog på 24.dk og vil lige høre om det er korrekt at det er et do follow link? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Ja - i kildeteksten står linket pænt og flot uden nogen form for no-follow tag :) Dbh. Chris |
|
Tak begge 2, det mente jeg også nok, men er der ikke noget med at nogle sider har no follow som standard, så det er et andet sted i koden man skal kigge? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Jo, det er sagen med nogle lidt mere kringlede sider. Men jeg har 2 SEO plug-ins til min Chrome browser - og de bekræftede begge, at det er et glimrende do-follow link. |
|
Hej Nicolaj Jeg mener også at 24.dk står på listen i Mikkel DeMib's SEO bog som et sted hvor man kan oprette en lille blog med do follow links til brug for linkbuilding. Mvh. Ken
|
|
Hvis du vil finde ud af, om en webside benytter dofollow eller nofollow, uden at skulle se efter i kildekoden, kan du benytte mit værktøj til analyse af websider. Se under "Udgående links" - hvis der ikke er en lille rød grafik, hvor der står "NF" (nofollow), så er der tale om et dofollow-link. Linket til Mobiltjek er, som andre har nævnt, dofollow. |
|
Velbekomme :o) |
Super fedt værktøj, tak for det! |