Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestil en SEO-artikel og få 100% rabat.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Goddag. Da jeg på det seneste er begyndt at interessere mig for SEO, og læse herom, har jeg besluttet mig for, at begynde at skrive SEO-artikler. Vigtigheden af SEO kan ikke benægtes og derfor er min interesse for, at lære mere derfor stor. Tanken er, at det skal fungere som et lærerigt og studierelevant bijob. 

Før jeg kaster mig ud i at tilbyde artikler mod ydelse, vil jeg derfor gerne være sikker på, at jeg kan levere varen. Derfor søger jeg personer, der vil lade mig skrive deres artikler mod feedback. For at slå det fast med 7-tommersøm, så er det 100% gratis. Alt jeg vil værdsætte er en konstruktiv feedback. 

Hvis du derfor har noget, der skal skrives om så tager jeg gerne kampen op. Det vil være godt hvis du førhen har købt/solgt SEO-artikler, så du kan tilbyde en god feedback. Jeg ser frem til at høre fra dig!

Jeg kan kontaktes herinde eller via mail: StephanRA@Hotmail.com 

Mvh. Stephan Anhøj Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

Hvor meget SEO grund viden har du , har du evt.læst disse 2 her 2 bøger søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

De giver en god grund viden ,jeg har lidt grund viden omkring SEO tilbyder det ikke  men har da omkring 100 første pladser på google med masser af strip ord

Jeg kunne da evt. godt tænke mig få rette enkle sider på min siden for fejl og beholde den fuld SEO værdi på min side. for er ordblind og staver ikke vildt godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 00:14

Super initiativ.

Har lige skrevet dig en pm.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 17:16

Hej Stephan,

jeg har sendt dig en PM.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:47

Jeg har sendt dig en mail Yes

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Hej Amino. Mange tak for jeres svar og tilbud. Jeg har fået overraskende mange henvendelser - faktisk noget mere end jeg kan nå lige nu, så derfor lukker jeg midlertidigt tilbudet ned og koncentrere mig om de henvendelser jeg har fået :)

Mvh.

Stephan Anhøj

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:37

Stephan :

Hej Amino. Mange tak for jeres svar og tilbud. Jeg har fået overraskende mange henvendelser - faktisk noget mere end jeg kan nå lige nu, så derfor lukker jeg midlertidigt tilbudet ned og koncentrere mig om de henvendelser jeg har fået :)

Mvh.

Stephan Anhøj

Det er også et godt tilbud du har, så ikke underligt med de mange henvendelser. Håber du bliver god til at lave SEO-artikler, og du kan score penge på det i fremtiden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:48

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)